تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت فیفا با حضور بازیکن سابق بارسلونا در ترکیب رقیب ایران در جام جهانی

فدارسیون جهانی فیفا با پیوستن مهاجم سابق تیم فوتبال بارسلونا به یکی از رقبای مردان کی‌روش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مخالفت کرد.

به گزارش شمانیوز، به نقل از خبرگزاری رسمی اسپانیا (افه)، پس از ماه‌ها تلاش فدارسیون فوتبال مراکش و رایزنی‌های این کشور برای اضافه کردن منیر الحدادی، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا به جمع ملی‌پوشان این کشور، فیفا اعلام کرد که این بازیکن نمی‌تواند برای تیم ملی مراکش، که یکی از سه همگروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ است بازی کند.

منیر الحدادی ۲۲ ساله که اکنون برای تیم فوتبال آلاوس اسپانیا توپ می‌زند، رگ و ریشه‌ای مراکشی دارد، اما او ۴ سال پیش از سوی ویسنته دل‌بوسکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و در تنها بازی خود برای این تیم در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ مقابل مقدونیه تنها ۱۳ دقیقه به میدان رفت و بعد از آن دیگر فرصت بازی برای ماتادور‌ها را پیدا نکرد.

مراکشی‌ها امیدوار بودند که بتوانند فیفا را متقاعد کنند چشمان خود را به روی ۱۳ دقیقه حضور این بازیکن که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا (لاماسیا) است ببندند و به او اجازه دهند برای «شیر‌های اطلس» بازی کنند، اما اکنون طبق ادعای یک سایت مراکشی (Le Site Info) این درخواست رد شده است. البته تا به این لحظه هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال مراکش درخصوص حکم فیفا منتشر نشده است.
طبق ادعای سایت مراکشی مراکشی‌ها بعد از شنیدن پاسخ منفی از فیفا به سراغ دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) رفته‌اند، اما از آنجایی که سیر قانونی فرجام خواهی آن‌ها از سوی فیفا کامل نشده است، این سازمان به اعتراض آن‌ها رسیدگی نکرده است.

مراکش اولین حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.
منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت فیفا با حضور بازیکن سابق بارسلونا در ترکیب رقیب ایران در جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..