تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه پاریس سن ژرمن نقره داغ شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از اسکای اسپورت باشگاه پاریس سن ژرمن به علت رفتار خشونت آمیز هوادارانش در لیگ قهرمانان اروپا از طرف یوفا تذکر گرفت و جریمه شد.

هواداران این باشگاه در بازی دوم این تیم در برابر تیم رئال مادرید در بازی های لیگ قهرمانان اروپا نشانگرهای نورانی و لیزر استفاده کردند که همین امر سبب شد تا این تیم از طرف یوفا توبیخ شده و مبلغ 43 هزار یورو را باید به عنوان جریمه پرداخت کنند.

باشگاه پاریس سن ژرمن جریمه شد

دیگر تیم لیگ فرانسه یعنی مارسی نیز از همراه داشتن هوادار در بازی بعدی خود در لیگ اروپا محروم است زیرا هوادارن این تیم در بازی برابر تیم بیلبائو از اجسام شعله ور خشنوت آمیز استفاده کردند و فضای آرام بازی را  از بین بردند. در این بازی 3 نفر از از هواداران بازداشت شدن.د همچنین 2 نفر از نگهبانان حاضر در ورزشگاه نیز دچار مصدومیت شدند.

این تیم باید مبلغ 30 هزار یورو را علاوه بر جریمه عدم حضور هواداران به یوفا پرداخت کند.

انتهای پیام/

یوفا دو باشگاه فرانسوی را جریمه کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه پاریس سن ژرمن نقره داغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..