تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت جودوکاران در سرزمین ژرمن‌ها / آینده سازان جودو ایران در برمن روی تاتامی می‌روند

رقابت جودوکاران در سرزمین ژرمن‌ها / آینده سازان جودو ایران در برمن روی تاتامی می‌روندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، مسابقات بین المللی جودو برمن آلمان در شرایطی طی روز‌های ۴ و ۵ فروردین ماه برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۹۰۰ جودوکار از ۲۲ کشور برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده اند و آینده سازان جودو ایران در غالب تیم ملی نوجوانان و جوانان با ۱۵ بازیکن در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

بر اساس این گزارش امیرحسین یزدانی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، مصطفی ریاحی فر در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، علی رشانی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، محمد زحمتکش در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، سینا منوچهری در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم و محمد مهدی راستگر در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم، ۶ ملی پوش نوجوان جودو ایران در این رقابت‌ها هستند که شنبه ۴ فزوردین ماه به میدان می‌روند، سرمربیگری تیم نوجوانان فرهاد شاطرزاده بر عهده دارد.

تیم جوانان با سرمربیگری احمد کاظمی و با ترکیب علی قلی پور و مجید وحید بریمانلو در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، ابوالفضل محمودی در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، امین کامیاب در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، قاسم باغچقی در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم و حمید رضا ملک زاده در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم زوز یکشنبه ۵ فروردین ماه در این رقابت‌ها روی تاتامی می‌روند.

گفتنی است رضا رودکی مدیر تیم‌های ملی جودو کشورمان نیز ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

حضور تیم های ملی جودو ایران در مسابقات بین المللی آلمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت جودوکاران در سرزمین ژرمن‌ها / آینده سازان جودو ایران در برمن روی تاتامی می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..