تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران و تونس، شش سال پس از تساوی ۴ گله

ورزش سه: دو تیم ملی ایران و تونس در حالی امشب به مصاف یکدیگر می روند که پیش از این تنها یک بار با یکدیگر دیدار کردند.

 تیم ملی ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در جدیدترین مرحله آماده سازی، امشب به مصاف تیم ملی تونس می روند. این بازی در حالی برگزار می شود که این دو تیم پیش از این تنها یک بار با یکدیگر دیدار کردند و در آن بازی به نتیجه تساوی دو بر دو دست پیدا کردند.

دیدار ابتدایی این تیم در سال 91 و زمانی که شاگردان کی روش در مجارستان اردوی تدارکاتی خود را برگزار کرده بودند برگزار شد. ملی پوشان فوتبال ایران آن روزها خود را آماده بازی رفت برابر تیم ملی لبنان می کردند. دیداری که در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار می شد و در نهایت با پیروزی یک گله لبنانی ها به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران و تونس، شش سال پس از تساوی ۴ گله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..