تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح آرامش بهاری؛ فرصتی مناسب برای ارتباط مردم با کارشناسان مذهبی

حجت الاسلام حسین زاده معاون فرهنگی اجتماعی آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، درباره اجرا شدن طرح آرامش بهاری در این مکان مقدس، به خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح آرامش بهاری چند سالی است که در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور برگزار می شود و امامزاده صالح(ع) به عنوان یکی از امامزادگان شاخص، برنامه های متنوعی را در این حوزه و دیگر حوزه ها برگزار می کند.

حسین زاده با اشاره به اهداف این طرح و زمان بندی آن اظهار کرد: این طرح از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد. همانطور که از اسم این طرح پیدا است، باید امامزادگان در این ايام و با آمدن بهار به مردم آرامش دهند.

وی افزود: آستان مقدس امامزاده صالح(ع)  زمینه را فراهم می کند تا هرکسی با هر نظر و  فکری که وارد این مکان می شود، بتواند این آرامش را دریافت کند. یکی از مصادیق آرامش، برپایی خیمه های معرفت است. خیمه معرفت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این قسمت ها، غرفه کودکان و نوجوانان است.

حسین زاده در ادامه خاطرنشان کرد: شاید دغدغه اصلی زائران هنگام زیارت قبور مطهر،کودکان آنها باشند. خانواده ها می توانند کودکان خود را به خیمه های معرفت تحویل دهند و به زیارت بروند. وجود کارشناسان مجرب درغرفه کودک و جو و شرایطی که در آن جا حاکم است،  موجب شده که کودکان در آنجا حضور یابند و معارف اهل بیت(ع) و موضوعات دینی را فارغ از تکلف و سختی فراگیرند.

وی ادامه داد: در کنار این غرفه ها، به کودکان بسته های فرهنگی و بازی داده می شود تا فضای شادی هم برای آنها فراهم شود.این یک مورد از مصادیق آرامش بهاری در امامزاده هاست. همچنین اگر پدر و مادری در مورد تربیت فرزند خود سوالاتی داشته باشند،کارشناسان دوره دیده ما، به سوالات آن ها پاسخ می دهند. همچنین مشاوره قبل و بعد از ازدواج به جوانان نیز داده می شود.

حسین زاده در پایان به موضوع وقف در آرامش بهاری پرداخت و گفت: به لطف الهی موضوع وقف در سال های بعد از انقلاب اسلامی رونق فراوانی پیدا کرده است. در این روزها مردم می توانند با وقف کردن به آن آرامش برسند و کارشناسان ما در خیمه های معرفت پاسخ مردم عزیز را می دهند.

انتهای پيام/

برنامه ویژه امامزاده صالح در ایام نوروز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح آرامش بهاری؛ فرصتی مناسب برای ارتباط مردم با کارشناسان مذهبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..