تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت داریوش شایگان در روز‌های ابتدایی سال ۹۷

درگذشت داریوش شایگان در روز‌های ابتدایی سال ۹۷به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اتفاقاتی در هفته گذشته، در حوزه ادبیات رخ داد. در اینجا به مهمترین رویدادهای ادبی هفته اشاره می کنیم؛

داریوش شایگان درگذشت

داریوش شایگان، نویسنده و استاد دانشگاه، صبح دوم فروردین درگذشت. او پنجم دی ماه سال گذشته، در اتاق کارش در منزل دچار سکته مغزی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و در سی سی یو تحت نظر قرار گرفت.

فروش بیش از 154 هزار نسخه کتاب در سومین عیدانه کتاب

طرح عیدانه کتاب با شعار کتاب عیدی بدهیم، با مشارکت 793 کتابفروشی، از 22 اسفند ماه در کتابفروشی های عضو طرح در 30 استان کشور و از 25 اسفند ماه در تهران آغاز شد و تا 12 فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت. در این طرح استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و قم بیشترین مشارکت را به لحاظ تعداد کتابفروشی از آن خود کرده اند و استان های فارس، کردستان و آذربایجان شرقی در جایگاه بعدی قرار گرفته اند.

دهمین نشست سراسری فعالان نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد

دهمین نشست سراسری فعالان نوشت افزار ایرانی، اسلامی، با حضور تولید کنندگان و توزیع کنندگان این حوزه از 23 تا 25 اسفند ماه در مشهد مقدس برگزار شد. این نشست به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و با هدف تشریح فعالیت های انجام شده در سال اخیر و برنامه ریزی اقدامات مشترک در سال 97 برگزار و مهمترین مسائل و موانع پیش روی جریان تولید محصولات ایرانی لوازم التحریر در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست 3 روزه سید احمد عبودتیان،مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در جلسه ای صمیمانه به ذکر تاریخچه ای از جریان تولید محصولات ایرانی در حوزه کودک و نوجوان که آغازگر آن تولید کنندگان نوشت افزار بودند، پرداخت. عبودتیان با ذکر خاطراتی از مشکلات روزهای اول این جریان، رشد و توسعه نوشت افزار ایرانی، اسلامی را مدیون پایداری و ثبات قدم فعالان این حوزه دانست.


انتهای پیام/

اخبار مهم ادبی در هفته اول سال 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت داریوش شایگان در روز‌های ابتدایی سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..