تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار باتری موبایل در فاصله چند سانتی‌متری صورت مشتری +فیلم

انفجار باتری موبایل در فاصله چند سانتیمتری صورت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش یک شهروند چینی به صورت آنلاین اقدام به خرید باتری ارزان قیمتی برای تلفن همراهش کرد و پس از مدتی باتری از کار افتاد. او وقتی متوجه شد باتری دیگر کارایی ندارد برای تعویض آن به یک موبایل فروشی که کار تعمیرات گوشی نیز در آنجا انجام می‌شد، مراجعه کرد.

او به همراه متخصص تعمیر گوشی‌های هوشمند مشغول بررسی باتری و تعویض آن بود که درست در فاصله چند سانتی متری صورتشان باتری منفجر شد.

انتهای پیام/

خرید باتری موبایل ارزان قیمت حادثه آفرید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار باتری موبایل در فاصله چند سانتی‌متری صورت مشتری +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..