تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دیدن این فیلم حتما پای کار ایرانی خواهید ماند! +فیلم

کلیپ تاثیرگذار در رابطه با حمایت از کالای ایرانی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با تحویل سال 1397 شمسی، مقام معظم رهبری در سخنانی سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند. اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که کارخانه‌های داخلی به دلیل عدم حمایت مردم نتوانند بودجه لازم را کسب کنند، در نتیجه در رقابت با شرکت‌های مشابه خارجی عقب خواهند ماند و دیگر توان مقابله با کالاها و کیفیت محصولات رقیب را نخواهند داشت.

از طرفی اگر حمایت از کالاهای ایرانی صورت پذیرد، مشکلات بسیاری از جمله بیکاری قشر زیادی از مردم جامع رفع خواهد شد و شرکت های ایرانی نیز پس از مدتی قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را پیدا خواهند کرد.

در همین رابطه ویدئویی زیبا و تاثیرگذار در فضای مجازی دست به دست می‌شود که تفاوت حمایت و عدم حمایت از کالاهای ایرانی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

ویدئویی زیبا درباره‌ حمایت از کالای ایرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دیدن این فیلم حتما پای کار ایرانی خواهید ماند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..