تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعقیب جنگنده نظامی توسط یک شیء پرنده ناشناس درخشان! +فیلم

تعقیب جنگنده نظامی توسط شی پرنده ناشناس عجیب + فیلم//////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای عجیب را در آسمان منطقه " لینکولن" در همپشر انگلیس به تصویر می‌کشد. نظریه پردازان توطئه با استناد به آنچه در این ویدئو دیده می شود ادعا می کنند یک شیء پرنده ناشناس درخشان در حال تعقیب یک جنگنده نظامی بود.

آنها می گویند این شیء پرنده عجیب برای یک مسافت طولانی در حالی که در پشت جنگنده نظامی مخفی شده بود در حال تعقیب آن دیده می شد. سپس این شیء پرنده از جنگنده نظامی سبقت گرفت و پس از لحظاتی در آسمان ناپدید شد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی  با واکنش های مختلف کاربران همراه شد. در حالی که عده ای این شی پرنده عجیب را تنها یک هواپیما دانستند برخی نیز این شی پرنده را بسیار  پیشرفته و احتمالا  متعلق به فرازمینی ها دانستند.

انتهای پیام/

ویدئوی تعقیب جنگنده نظامی توسط شی پرنده ناشناس خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعقیب جنگنده نظامی توسط یک شیء پرنده ناشناس درخشان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..