تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش و فرصت ۷۵ دقیقه‌ای به ملی پوشان

ورزش سه: سرمربی تیم ملی آخرین تمرین شاگردان خود را تقریبا طولانی برگزار کرد. او یک روز پیش از دیدار برابر تونس، 75 دقیقه از تمرین بازیکنان تیم ملی نظارت کرد.

آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی تونس شب گذشته برگزار شد و بازیکنان حاضر در اردوی اخیر به مدت 75 دقیقه آخرین برنامه های تاکتیکی کارلوس کی روش را مرور کردند تا بتوانند به نحو احسن آن را در دومین دیدار تدارکاتی در دور جدید آماده سازی تیم ملی به انجام برسانند.

در این تمرین که از ساعت 18 به وقت محلی و 24 ساعت پیش بازی ملی پوشان برگزار شد خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های تونسی و فعال بین‌المللی حاضر در تونس حضور پیدا کردند به تهیه گزارش درباره روند آماده سازی شاگردان کی روش در تمرینی که با نظارت دقیق این مربی همراه بودند، پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش و فرصت ۷۵ دقیقه‌ای به ملی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..