تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سهم تولید ناخالص ملی با تجاری سازی محصولات تجهیزات پزشکی

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا مسائلی مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اظهار کرد: در حال حاضر حدود 400 گونه تجهیزات پزشکی با کلاس خطر C و D (با عمق تکنولوژی بسیار بالا و پیچیده) در دستور کار ممیزی وزارت بهداشت قرار دارد و تولید کنندگان این کالاها که عموما شرکت های دانش بنیان هستند، درخواست ممیزی محصولات خود را ارائه داده اند که با تراکم سنگین ارزیابی این محصولات روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: در چند سال آینده، شاهد تجاری و صنعتی سازی تجهیزات پزشکی ایران خواهیم بود و امیدواریم که تولید این محصولات بتواند علاوه بر تامین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی، سهم تولید ناخالص ملی افزایش پیدا کند.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: با پیشرفت های عظیم تجهیزات پزشکی ایران، در سالهای آینده شاهد حضور تولید کنندگان ایرانی در نمایشگاه های بین المللی و معتبر جهان و افزایش سهم آنها در بازارهای جهانی خواهیم بود و وزارت بهداشت نیز موظف است که زیرساخت های توسعه صادرات محصولات ایرانی را فراهم کند.

انتهای پیام/

حضور تولید کنندگان ایرانی حوزه تجهیزات پزشکی در نمایشگاه های بین المللی در آینده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سهم تولید ناخالص ملی با تجاری سازی محصولات تجهیزات پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..