تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذری جهرمی هم به چالش #بی_زباله پیوست

آذری جهرمی هم به چالش #بی_زباله پیوستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛روز گذشته سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به چالش بی‌زباله پیوست و همکارانش  را نیز به این چالش دعوت کرد.

به همین منظور  محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود  از پیوستنش به طرح بی زباله خبر داد و  حضرت آیت الله آل هاشم، جناب آقایان دکتر محمدرضا قالیباف، پرویز پرستویی و احمدرضا عابدزاده را به ادامه ترویج این کار دعوت کرد.

گفتنی است؛ طرح بی زباله در ایام نوروز به منظور حفاظت از محیط زیست و دعوت از مردم برای نریختن زباله در طبیعت انجام می‌شود.

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز گذشته همکار خوبم جناب آقای دکتر بطحایی، اینجانب را به پیوستن به چالش #بی_زباله دعوت کردند. ضمن تشکر از ایشان برای اهتمام و توجه به محیط زیست و دعوتشان، بنده نیز با قول پیگیری دو موضوع به این چالش می‌پیوندم. اول محدود کردن استفاده از ظروف یکبارمصرف غیر ضرور در وزارت ارتباطات و دوم کمک و پیگیری شرایط دفن زباله کرج که در کنار فرودگاه پیام انجام می‌شود، با توجه به مسئولیت اینجانب در مجمع عمومی شرکت فرودگاهی پیام و نیز مسئولیت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز.

همچنین برای تداوم این امر خداپسندانه، بزرگواران زیر را به ادامه ترویج این کار خوب دعوت می‌کنم:

۱. حضرت آیت الله آل هاشم، امام جمعه مردمی و محبوب شهر تبریز

۲. جناب آقای دکتر محمدرضا عارف، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات

۳. جناب آقای پرویز پرستویی، بازیگر خوب سینمای ایران

۴. جناب آقای احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق و خوب تیم ملی فوتبال ایران"

آذری جهرمی هم به چالش #بی_زباله پیوست

انتهای پیام/

وزیر ارتباطات به چالش #بی_زباله پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذری جهرمی هم به چالش #بی_زباله پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..