تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیء پرنده مثلثی شکل عجیبی که از داخل هواپیمای مسافربری شکار شد! +فیلم

شی پرنده مثلثی شکل عجیبی که از داخل هواپیمای مسافربری شکار شد! فیلم/////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که از داخل یک هواپیمای مسافربری و بر فراز آسمان ایالت تگزاس آمریکا تهیه شده است صحنه ای عجیب را نشان می دهد. در حالی که یکی از افراد حاضر در هواپیما قصد داشت چند عکس از  طلوع خورشید ثبت کند ناگهان متوجه یک شیء پرنده مثلثی شکل عجیب شد.

در این تصاویر این شیء پرنده مثلثی شکل درخشان در حالی که میان توده ای ابر پنهان شده است دیده می شود. این اتفاق در ساعت 6.30 صبح روز دوشنبه و در آسمان  تگزاس آمریکا رخ داد.

گفتنی است؛ ویدئوی مربوط به این اتفاق در یوتیوب منتشر شده است  و تاکنون حدود 9 هزار بیننده داشته است. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

مانور شیء پرنده عجیب بر فراز آسمان تگزاس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیء پرنده مثلثی شکل عجیبی که از داخل هواپیمای مسافربری شکار شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..