تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق مخفیانه ستاره جنجالی فوتبال با تیم الاهلی

توافق مخفیانه ستاره جنجالی مصری با الاهلیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند ماه قبل خبر آمد که عبدالله سعید باوجود قرارداد با تیم الاهلی، با قراردادی ۵ میلیون دلاری به تیم الجزیره امارات پیوست و این خبر حواشی بسیار زیادی را برایش به وجود آورد که البته این خبر، تکذیب شد. سپس صحبت از پیشنهادات مختلف برای او از سوپرلیگ ترکیه وجود داشت که هیچ یک به سرانجام نرسیدند.

اما اتفاق جنجالی تر، توافق با رقیب سنتی یعنی الزمالک بود که هواداران الاهلی مصر را نیز تحت تاثیر قرار داد.

حال رسانه‌های عربستانی و مصری، اعلام کرده اند که عبدالله سعید با وجود تمدید قرارداد، به تیم الاهلی عربستان پیوسته است و در انتقال این هافبک به لیگ عربستان، نقش ترکی آل شیخ بسیار پررنگ است.

شنیده می‌شود مبلغ این قرارداد ۲.۵ میلیون دلار است و مذاکرات و عقد قرارداد نیز به صورت کاملا مخفیانه بوده است!

توافق مخفیانه ستاره جنجالی مصری با الاهلی


منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

مذاکرات و عقد قرارداد عبدالله سعید با الاهلی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق مخفیانه ستاره جنجالی فوتبال با تیم الاهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..