تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبالیست مشهور به وزارت اطلاعات احضار شد!

فوتباليست مشهور به وزارت اطلاعات احضار شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروز رسانه‌های عرب زبان خبر دادند که محسن متولی ملی پوش تیم مراکشی توسط وزارت اطلاعات مراکش احضار فوری شده و دلیل این امر، صحبت‌های او علیه سرمربی و فدراسیون فوتبال کشورش اعلام شده است.

او در مصاحبه اش تهمت‌های مختلفی را به سرمربی تیم نسبت داده و گفته بود که سرمربی تیم ملی مراکش، در ازای دریافت پول از ایجنت بازیکنان، آن‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند! این صحبت ها، خشم شدیدی از سوی فداسیون فوتبال مراکش و هروه رناند سرمربی این تیم به وجود آورده و آن‌ها بابت این مصاحبه، از محسن متولی شکایت کرده اند.

فوتباليست مشهور به وزارت اطلاعات احضار شد!

البته این بازیکن، پس از ایجاد جنجال‌های مختلف،در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد و گفت: من از اهالی فوتبال مراکش عذرخواهی می‌کنم و به نظر می‌رسد سو تفاهم پیش آمده است. من بار دیگر از هروه رناند عذرخواهی میکنم.

سرمربی تیم ملی مراکش نیز صحبت‌های او را غیر مسئولانه خوانده و گفته که آن‌ها درست نیستند و باید از طریق دستگاه‌های قضایی پیگیری شود. مسئولان قضایی نیز اعلام کرده اند، تا آخر این داستان را پیگیری خواهند کرد.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

احضار محسن متولی به وزارت اطلاعات!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبالیست مشهور به وزارت اطلاعات احضار شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..