تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل را به بخش بیو فراهم کرد +تصویر

اینستاگرام امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل را به بخش بیو فراهم کرد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه یکی از پرمخاطب ترین شبکه ها در فضای مجازی محسوب می‌شود و آمار کاربران آن نیز روز به روز در حال افزایش است.

به همین دلیل مسئولان اینستاگرام سعی می‌کنند این شبکه اجتماعی را با افزایش قابلیت های جدید و کاربردی، همواره به روز نگه دارند. در همین رابطه روز گذشته اینستاگرام طی بیانیه ای اعلام کرد که قابلیت اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل به بخش بیو را برای کاربران فراهم کرده است.

از این طریق کاربران اینستاگرام می‌توانند به راحتی خود و موضوعاتی که برایشان مهم است را به دیگران معرفی کنند. بنابراین زمانی که یک کاربر از # و @ در پشت عبارتی استفاده می‌کند، آن عبارت با لینک اختصاصی به صفحه هشتگ مورد نظر یا فرد مورد نظر ارجاع داده می‌شود.

گفتنی است؛ در ماه دسامبر سال گذشته نیز اینستاگرام قابلیت فالو یا پیروی از یک هشتگ را برای رفاه حال کاربران فراهم کرد. همچنین در ادامه تصویری از قابلیت جدید اینستاگرام مشاهده می‌کنید :

اینستاگرام امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل را به بخش بیو فراهم کرد +تصویر

انتهای پیام/

قایلیت اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل به بخش بیو در اینستاگرام + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل را به بخش بیو فراهم کرد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..