تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک در مسیر چالوس سنگین است

سلامت نیوز:در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور در روز دوم فروردین ترافیک در وضعیت سنگین قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز؛ سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با میزان، گفت: در پنجشنبه ۲ فروردین ماه ترافیک در محدوده جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل ۷ سنگین و این وضعیت در طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی افزود: در محدوده جنوب به شمال محور هراز محدوده پیست آبعلی تا امام زاده هاشم نیز ترافیک در وضعیت نیمه سنگین قرار داشته و در طول محور به وضعیت پر حجم و روان می‌رسد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت تردد در مسیر تهران- کرج اذعان داشت: در مسیر باند شمالی آزادراه تهران-کرج از پل کلاک تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است. همچنین در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا پل حصارک این وضعیت ادامه دارد.

وی عنوان کرد: محور قزوین-رشت در محدوده رودبار و منجیل تردد خودرو‌ها پر حجم و روان اعلام شده است. لازم به ذکر است در مسیر غرب استان تهران در محدوده خروجی عوارضی تهران قم وضعیت ترافیک نیمه سنگین است.

گفتنی است سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک در مسیر چالوس سنگین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..