تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد جدید برانکو‌ از برنامه ریزی لیگ

انتقاد جدید برانکو‌ از برنامه ریزی لیگ

ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز  تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز بار دیگر سال نو را تبریک می‌گویم. ما تمرینات خود را برای بازی‌های یک ماه آینده آغاز کرده‌ایم. ما تقویم فشرده‌ای برای 29 روز آینده داریم و باید هفت بازی برگزار کنیم.

وی به اهمیت دیدار پیش روی تیمش مقابل سایپا اشاره کرد و گفت: ما می‌دانیم سایپا با تمام توان جلوی ما بازی می‌کند، چون شانس دارد با ایستادن در بین سه تیم بالای جدول سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. ما هم می‌خواهیم در پنج بازی آینده پیروز شویم و لیگ را با قدرت به اتمام برسانیم.

«می‌خواهم بهترین آرزوها و آرزوی سلامتی را برای مردم ایران داشته باشم»، سرمربی کروات سرخپوشان با بیان این جمله و در پاسخ به این پرسش که چه عیدی برای شاگردانش در نظر گرفته است، ادامه داد: دو روز استراحت به بازیکنان دادیم و این اولین عیدی من بود. عیدی بعدی هم این بود که امروز و فردا، روزی دو جلسه تمرین برای آنها در نظر گرفتیم!

برانکو گفت: اگر فوتبال ایران می‌خواهد در رده بالا موفق باشد باید یکسری از چیزها تغییر کند. در انگلیس روز اول سال بازی برگزار می‌شود و کسی هم ایرادی نمی‌گیرد. من هم احترام می‌گذارم به سنت‌ها، اما اگر می‌خواهید بازیکن حرفه‌ای باشید، معنایی ندارد نوروز و جمعه.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بازیکنان ملی‌پوش 24 ساعت قبل از بازی این تیم مقابل سایپا در هفته بیست‌وششم لیگ برتر به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شوند، گفت: اینکه بازیکنان 24 ساعت قبل از بازی به ما می‌پیوندند باورنکردنی است! این مسئله نه برای ما خوب است و نه برای تیم ملی. در این شرایط خطر آسیب‌دیدگی با بازیکنان همراه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تأکید بر اینکه تیمش برای ارائه بهترین بازی به مصاف نسف قارشی ازبکستان خواهد رفت، گفت: ما می‌رویم برای بهترین نتیجه، چون تضمین می‌کند صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را. گروه ما گروه دشوار و جالبی است که امکان دارد یک تیم 12 امتیاز بگیرد و صعود نکند. در لیگ قهرمانان به ندرت چنین چیزی پیش می‌آید.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد جدید برانکو‌ از برنامه ریزی لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..