تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفان گلستان یک کشته برجای گذاشت

با وجود تلاش پزشکان این خانم 38 ساله ساعت 5:30 صبح امروز در بیمارستان فوت کرد.

طوفان گلستان را در نوردید

معاون پیش بینی و توسعه مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه شب گذشته شاهد وزش شدید باد سراسر استان گلستان بودیم، گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد به میزان 122 کیلومتر بر ساعت در مراوه تپه ثبت شده است.

محمدرضا رحمان نیا اظهار کرد: پس از مراوه تپه، بیشترین سرعت وزش باد به ترتیب در گرگان و علی آباد کتول به میزان 113 و 111 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی افزود: در سایر شهرهای استان نیز سرعت وزش باد بین 97 تا 58 کیلومتر بر ساعت بوده است.

رحمان نیا خاطرنشان کرد: این شرایط جوی تا اواسط فردا همراه با بارش پراکنده، رعد و برق و کاهش محسوس دما ادامه دارد و پس از آن به تدریج تا جمعه، دمای هوا افزایش می یابد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان نیز در خصوص مصدومان طوفان شب گذشته، گفت: بر اثر توفان شب گذشته یک خانم مسافر اهل شیراز، در ابتدای شهر گرگان بر اثر برخورد جسم سختی به سرش به شدت مصدوم و بیمارستان منتقل شد.با وجود تلاش پزشکان این خانم 38 ساله ساعت 5:30 صبح امروز در بیمارستان فوت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان هم با اشاره به اقدامات انجام شده در طوفان شب گذشته در استان، گفت: در جریان طوفان شب گذشته به 19 خانوار در گرگان و سه خانوار در علی آباد کتول امداد رسانی شد.

حسین احمدی افزود: همچنین شب گذشته در شهرستان بندرگز 200 نفر که اکثرا مسافر بودند و 9 نفر در شهرستان بندر ترکمن اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: 37 نجاتگر و هشت نفر از پرسنل، کار امداد و خدمات رسانی شب گذشته به مردم را برعهده داشتند.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه های گلستان نیز گفت: وزش باد شدید شب گذشته در فرودگاه گرگان باعث بازگشت پروازهای مشهد-گرگان و تهران-گرگان در بین مسیر به فرودگاههای مبدا شد.

همچنین طوفان خسارت هایی را به شهرهای استان وارد کرد به طوریکه در گرگان مرکز استان گلستان باعث قطع چند اصله درخت و آسیب به یک خودرو و خسارت به 23 ساختمان مسکونی شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفان گلستان یک کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..