تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروانی: نبود ملی پوشان ضربه ای به تیم نمی زند/ در استادیوم به رنگ قرمز جشن قهرمانی را می گیریم

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین پیروانی درباره اینکه نبود ملی پوشان پرسپولیس ضربه به این تیم نمی زند، اظهار کرد: برای تیم ما همه بازی ها مهم است و هواداران توقع پیروزی و قهرمانی از تیم محبوب خود دارند. ملی پوشان بازیکنان بزرگ و باتجربه هستند و نبود آنها از لحاظ هماهنگی برای بازی های بعدی مشکلی ایجاد نمی کند و آسیبی به تیم وارد نمی شود. به هر حال ملی پوشان 48 ساعت قبل از بازی با سایپا به ترکیب تیم بازمی گردند و به طور حتم خسته هستند. همچنین همان طور که برانکو گفت در یک ماه اخیر6،7 بازی مهم در لیگ برتر و آسیا پیش رو داریم و امیدوارم اتفاقات خوب برایمان رخ بدهد و با کسب پیروزی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

درخواست تغییر بازی با سایپا تاثیری ندارد 

او درباره اینکه همانند تیم استقلال پیشنهاد تعویق بازی هفته بیست و ششم را ندادید، بیان کرد: درخواست تغییر بازی با سایپا هم می دادیم تغییری در برنامه لیگ ایجاد نمی شد چرا که سازمان لیگ از قبل برنامه داده بود که 3 و 7 فروردین ماه تیم ملی بازی دارد. البته ما نامه ای  به سازمان لیگ ارسال کردیم و به صورت شفاهی هم درخواست دادیم اما تاثیری در تغییر بازی ندارد. در این مقطع حساس باید تیم ملی و باشگاه ها به هم کمک کنند تا تیم ملی در جام جهانی به موفقیت دست یابد. 

هواداران پرسپولیس لایق بهترین ها هستند 

 پیروانی درباره اینکه تیم پرسپولیس در سال 97 هم قصد تکرار روند رو به رشد خود را دارد، تصریح کرد: به طور حتم بهترین مربی، بازیکن و هوادار داریم که با این اقتدار قهرمان لیگ برتر شدیم. همچنین تلاش می کنیم که قرارداد همه بازیکنان را تمدید کنیم تا با کمک کادر فنی و بازیکنان سال خوبی را رقم بزنیم چرا که هواداران ما لایق بهترین ها هستند و قرار است با یکدیگر جشن قهرمانی بگیریم. 

باشگاه تلاش می کند به بازیکنان عیدی بدهد 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره عیدی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفت: باشگاه تلاش خود را می کند تا به بازیکنان عیدی بدهد. همان طور که برانکو گفت در فوتبال حرفه ای تعطیلی در ایام عید معنا ندارد و باید حرفه ای فکر کنیم. تمرینات تیم هم امروز در غیاب ملی پوشان آغاز شد.همچنین از همه کسانی که باشگاه پرسپولیس را یاری می دهند تا اتفاقات خوب برای تیم رخ بدهد تشکر می کنم. 

در استادیوم به رنگ قرمز جشن قهرمانی را می گیریم 

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس جشن قهرمانی اش را بعد از بازی با سایپا می گیرد یا نه، بیان کرد: من از مسئولان باشگاه خواهش کردم که این جشن در روز بازی با سایپا گرفته نشود چرا که تیم های دیگر در رقابت با یکدیگر هستند. همچنین زمان مناسبی نیست که خودمان را با لیگ های سایر کشورها مقایسه کنیم. طبق برنامه در بازی آخر برابر سپیدرود رشت که رنگ پیراهن این تیم هم قرمز است و کل استادیوم این رنگ را به تن کردند جشن قهرمانی را برگزار می کنیم. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شکر پرسپولیس قهرمان ایران است و بازیکنان بعد از تعطیلات عید امروز در تمرینات حاضر شدند و در ایام نوروز صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم تا برای اتفاقات و پیروزی های جدید آماده شویم. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروانی: نبود ملی پوشان ضربه ای به تیم نمی زند/ در استادیوم به رنگ قرمز جشن قهرمانی را می گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..