تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار آزمون به عنوان امید ایران در جام جهانی شناخته شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در روزهای نزدیک به جام جهانی 2018 روسیه بسیاری از نشریات، مجلات و روزنامه ها به بررسی و تحلیل تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها می پردازند.

یکی از تیم های حاضر درمسابقات جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی فوتبال ایران  به همراه ستاره های جوان و موفق خود است. تیم ملی ایران توانسته به عنوان دومین تیم به جام جهانی روسیه راه یابد. شاگردان کی روش در مرحله ی گروهی با تیم های اسپانیا ، پرتغال و مراکش همگروه شد.

با وجود اینکه این گروه به نام گروه مرگ نام گرفت اما رسانه های ورزشی تیم ملی ایران را به عنوان امید اول آسیا برای راهیابی به دور بعدی جام جهانی می دانند و سردار آزمون را به عنوان یکی ازشانس های اصلی گلزنی تیم ملی ایران در این رقابتها معرفی می کنند.

سردار آزمون یکی از شناخته شده ترین بازیکنان تیم ملی ایران است و در تیم روبین کازان روسیه بازی می کند. همچنین خبرهایی درباره پیوستن این بازیکن در آینده به تیم لیورپول هم وجود دارد.

نشریه های خارجی آنچنان از سردار آزمون تعریف می کنند که حتی عکس این بازیکنان را به عنوان سفیر ایران در پوستر تیم های صعود کننده به جام جهانی 2018 قرار می دهند.

گفتنی است آزمون قابلیت های بالایی برای گلزنی در برابر تیم های بزرگ دارد؛ برای مثال او توانست در برابر تیم بایرن مونیخ گلی را به ثمر برساند و ستاره ی آن بازی باشد.

خطاب سردار آزمون به عنوان امید ایران در جام جهانی

سردار آزمون توانسته است در 30 بازی که برای تیم ملی انجام داده 22 گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/

سردار ایرانی امید ایران در جام جهانی 2018 روسیه  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار آزمون به عنوان امید ایران در جام جهانی شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..