تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: در ایام نوروز معنا ندارد که تمرین و بازی نکنیم/ 2 روز استراحت عیدی ام به بازیکنان بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو در تمرین امروز درباره تجربه اش از آداب و رسوم ایرانی ها در ایام نوروز اظهار کرد: اگر ایرانی ها می خواهند در جام جهانی موفق باشند باید در برخی از مسائل تغییر یابند. بازی های لیگ انگلیس در روز اول عید پاک برگزار می شود و ایرادی ندارد.

او ادامه داد: احترام به سنت ها باید صورت بگیرد اما اگر قصد داریم بازیکن حرفه ای فوتبال باشیم معنا ندارد که در ایام نوروز تمرین و بازی نکنیم. به هر حال باید در تقویم بازی های لیگ برتر فوتبال ایران برنامه ریزی صورت بگیرد و بازیکنان تیم ملی هم شکایتی بابت تمرین کردن در ایام نوروز را ندارند. 

برانکو درباره اینکه به بازیکنان پرسپولیس عیدی داده است یا نه، بیان کرد: هدیه من به بازیکنان 2 روز استراحت بوده است و عیدی بعدی ام این است که از امروز تا روز بازی با سایپا هر روز 2 جلسه تمرین برگزار می کنیم. 

او درباره شرایط تیم پرسپولیس تصریح کرد: قبل از هر چیز سال نو را دوباره تبریک می گویم و تمرینات خود را  برای بازی بعدی خود از امروز شروع کردیم و تمرینات پرفشاری داریم و در 27 روز آینده چند بازی باید انجام بدهیم. از فرصت استفاده کردیم تا بازتوانی داشته باشیم و شاداب تر شویم و برنامه خود را پیش رو ببریم. کمال کامیابی نیا و انصاری به علت حضور در تیم ملی با مصدومیت جزیی به تمرینات بازگشتند. وضعیت این 2 بازیکن خوب است و به بازی بعدی می رسند. 

برانکو ادامه داد: طاهرخانی از ناحیه کمر با مصدومیت مواجه است و فرشاد احمد زاده هم دستش آسیب دیده است اما مابقی بازیکنان شرایط خوبی دارند. 

دایی تلاش خود را برای موفقیت سایپا می کند 

سرمربی پرسپولیس درباره تقابل با علی دایی بازیکن و مربی سابق سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: دایی نمی تواند همه جا حضور داشته باشد و تلاش خود را برای موفقیت سایپا انجام می دهد. دایی بازیکن من بوده است و اکنون هم با او رفیق هستم.او از همه تجربیات خود استفاده می کند تا سایپا را به موفقیت برساند. سایپا با تمام توان برابر ما بازی می کند چرا که هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد. برنامه ما هم پیروزی در 5 بازی باقی مانده لیگ برتر است. 

دل هواداران را در سال جدید شاد می کنیم 

برانکو درباره برنامه اش برای سال 97 اظهار کرد: بهترین آرزوها  و سلامتی را برای مردم ایران خواستار هستم و ما هم تلاش خود را می کنیم تا به موفقیت دست یابیم. در سالی که گذشت 2 قهرمانی را به هواداران هدیه دادیم و لحظات شادی را در کنار یکدیگر رقم زدیم و هدفمان این است که در سال جدید هم دل هواداران را شاد کنیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به بازیکنان جوان در 5 بازی باقی مانده بازی می دهد یا نه، بیان کرد: جوانان زیادی در تیم داریم و همه می خواهند بازی کنند و کیفیت بازی خود را نشان بدهند. 

گروه ما در آسیا سخت و جالب شده است 

او درباره بازی با نسف قارشی ازبکستان تصریح کرد: بهترین نتیجه را قصد داریم بدست آرودیم چرا که با برد در این بازی صعودمان را به مرحله بعدی تضمین می کنیم. گروه ما در آسیا دشوار و جالب شده است و کسب 12 امتیاز هم صعود یک تیم به مرحله بعد قطعی نمی کند و ممکن است با مشکل مواجه شویم. به ندرت رخ می دهد که شرایط یک گروه این طور باشد و در چند سال اخیر کسب 9 امتیاز هم تضمین به مرحله بعد بود اما در گروه ما این طور نیست. 

برانکو در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم نبود بازیکنان ملی پوش تاثیر گذار است و ملی پوشان 24 ساعت قبل از بازی با سایپا به تیم برمی گردند که با خطر آسیب دیدگی ممکن است دچار شوند اما تلاشمان را می کنیم که قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کنیم. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: در ایام نوروز معنا ندارد که تمرین و بازی نکنیم/ 2 روز استراحت عیدی ام به بازیکنان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..