تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست امارات در جام پادشاهی تایلند

ورزش سه: ملی پوشان فوتبال امارات در دیداری تدارکاتی مقابل اسلوواکی شکست خوردند.

تیم‌های ملی امارات و اسلوواکی عصر امروز در دیدار نیمه نهایی جام پادشاهی تایلند در ورزشگاه راجامانگالا بانکوک به مصاف هم رفتند و هر دو تیم با بهره‌مندی از تمام نفرات خود در این مسابقه بین‌المللی حضور پیداکرده بودند.

امارات عملکرد بسیار ضعیفی در نیمه اول داشت، طوری که کارشناس شبکه‌های دبی اسپورت و ابوظبی اسپورت عملکرد تیم ملی کشورشان از نظر تیمی و فردی را فاجعه‌بار عنوان کردند و از سوی دیگر نمایش بهتر اسلوواکی موجب شد دو گل توسط آلبرت روسناک و میشل دوریس در دقایق ۴۲ و ۲+۴۵ به ثمر رسانند.

در نیمه دوم با تغییراتی که آلبرتو زاکرونی در ترکیب تیم ملی امارات ایجاد کرد و سه تعویضی که انجام داد، موجب شد آنها نمایش به مراتب بهتری از حریف اروپایی خود ارائه کنند و بتوانند یک گل در دقیقه ۷۲ توسط احمد خلیل بزنند ولی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست امارات در جام پادشاهی تایلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..