تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار اسما اسد همسر بشار اسد با زنان ارتشی!

اسما اسد همسر بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه در روز ملی شهدای سوریه، با خانواده های زنان شهید ارتش و کمیته های دفاع مردمی که جان خود را در راه دفاع از کشورشان فدا کردند، دیدار کرد.

اسما اسد همسر بشار اسداسما اسد و همسرش بشار اسداسما اسد همسر بشار اسد

او در خصوص این دیدار گفت:
زمانی که جنگ فرا می‌رسد و هر یک از شما آماده فدا کردن همه چیز به خاطر کشورتان هستید، این به معنای یک فتحی جدید و دوره‌ای جدید است.

وی در دیدار با تعدادی از سربازان زن و برخی از مادران به مناسبت روز مادر گفت:
این فتح جدید نه تنها روند جنگ را در چندین مکان تغییر داده است، بلکه مفاهیمی را که طی سالیان دراز بر جامعه حکمفرما بود، تغییر داده است.

وی همچنین گفت:
زنانی که در میدان نبرد می‌جنگند، محکم‌تر از بسیاری از مردانی هستند که از میدان‌های نبرد گریختند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری از دیدار اسماء اسد با زنان ارتش اسد را مشاهده نمایید.

اسما اسد همسر بشار اسداسما اسد در کنار زنان ارتشیاسما اسد همسر بشار اسددیدار اسما اسد با زنان ارتشاسما اسد همسر بشار اسدزنان ارتشی و اسما اسددرباره اسما اسد همسر بشار اسد بیشتر بدانید

اسما اسد (متولد: ۱۱ اوت ۱۹۷۵) بانوی اول سوریه و همسر بشار اسد رئیس جمهور کنونی سوریه است.
وی همچنین فارغ‌التحصیل رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه کینگز لندن است.

اسما و همسرش در زمان تحصیل بشار در لندن با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۰ با خواندن صیغهٔ عقد توسط حافظ اسد به عقد یکدیگر درآمدند.

اسما در خانواده‌ای سنی‌مذهب اهل حُمص در لندن به دنیا آمد.
پدرش دکتر الاخرس پزشک متخصص قلب و مادرش از کارمندان عالی‌رتبهٔ سفارت سوریه در لندن بود.
او که در خانواده‌ای مرفه بزرگ شد و در بهترین دانشگاه‌های لندن تحصیل کرد در دانشگاه کینگز کالج در رشته کامپیوتر و نیز سرمایه‌گذاری بانکی با تخصص سرمایه‌گذاری در دارو بیوتکنولژیک و بانکداری بین‌المللی تحصیل کرد و به عنوان نماینده دویچه بانک در لندن و سپس در کمپانی جی‌پی مورگان چیس مشغول به کار شد.

اسما اسد همسر بشار اسداسما اسد و بشار اسد

اسما و بشار اسد در لندن با هم آشنا شدند و پدر اسما به بشار کمک کرد که در رشته چشم پزشکی ادامه تحصیل دهد و هیچ‌کس هم گمان نمی‌کرد که روزی بشار به قدرت برسد در سوریه می‌گفتند این بچه لنگ دراز در خاندان اسد توان آن را ندارد که در حکومت نقشی داشته باشد ولی در حالی که بشار در حال ادامه تحصیل در لندن بود برادر بزرگش باسل اسد در تصادف اتومبیل در سال ۱۹۹۴ کشته شد که به گفته مخالفان توسط عموهایش ماهر و رفعت که رقیب حافظ اسد بودند به قتل رسید و این بشار بود که قدرت را به دست گرفت.

ازدواج اسما اسد و بشار اسد

در سال ۱۹۹۶ آشنایی اسما و بشار جدی تر شد و اسما مرتب از محل کارش غیبت می‌کرد و در نهایت استعفا داد و در ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۰ به حافظ اسد معرفی شد و در همان سال ازدواج کردند ولی اعلام رسمی این ازدواج در ژانویه ۲۰۰۱ صورت گرفت و هیچ عکسی از مراسم ازدواج در روزنامه‌ها به چاپ نرسید.

این زوج صاحب سه فرزند هستند: حافظ (۲۰۰۱)، زین (۲۰۰۳) و کریم (۲۰۰۴)

باشگاه خبرنگاران – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار اسما اسد همسر بشار اسد با زنان ارتشی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..