تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر اجرایی توییتر: آینده از آن بیت کوین است

جک دورسی می‌گوید که بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۸ زمام حکمرانی جهان را در دست خواهد گرفت.

به‌رغم اینکه استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش کالا یا خدمات چندان فراگیر نشده؛ اما جک دورسی، مدیر اجرایی توییتر بر این باور است که بیت‌کوین تا یک دهه‌ی آینده تبدیل به ارز واحد در سراسر جهان خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

احتمالا بیشتر مردم دنیا هنوز نمی‌دانند بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؛ اما سکان‌دار توییتر عقیده دارد که این ارز دیجیتال، در عرض ۱۰ سال آینده یا حتی زودتر بر تمامی جهان حکمرانی خواهد کرد.

روز گذشته، دورسی طی مصاحبه‌ای با روزنامه بریتانیایی دِ تایمز (The Times) گفته است:

روزی فرا می‌رسد که در آن تمامی جهان، ناگزیر از انتخاب یک ارز واحد است و به نظر من، این ارز واحد چیزی جز بیت‌کوین نخواهد بود.

بیت‌کوین و دیگر ارزهای رمزپایه هنوز به‌طور فراگیر برای خریداری کالا و خدمات مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. به نظر می‌رسد اکثر فعالان این حوزه، بیش از آنکه به دنبال خرج کردن دارایی‌های دیجیتال خود باشند، در پی ذخیره آن‌ها هستند تا احتمالا بتوانند از افزایش بهای آن‌ها در آینده سودی به جیب بزنند. علاوه بر این، کارمزدهای بالا برای انجام تراکنش‌ها، نوسانات شدید و اقبال کم‌رمق فروشندگان به این ارزها فرآیند پذیرش آن‌ها به عنوان ارزهای باثبات را با کندی مواجه کرده است.

بیت کوین

از آغاز سال ۲۰۱۷ بهای بیت‌کوین به طور انفجاری رشد کرده است؛ با این حال خریداران این ارز رمزپایه بیش از آنکه به دنبال خرج کردن آن باشند، می‌خواهند آن را پس‌انداز کنند

اما با تمام این تفاسیر، دورسی کماکان از موضع خود مبنی بر شکوفایی روزافزون بیت‌کوین عقب ننشسته است. وی علاوه بر توییتر، سکان هدایت اسکوئر را نیز در دست دارد؛ شرکتی که در زمینه پرداخت همراه فعالیت می‌کند. پیش‌تر اسکوئر در ماه ژانویه اعلام کرده بود که تقریبا به تمامی کاربران خود اجازه خواهد داد که از اپلیکیشن این شرکت برای خرید و فروش بیت‌کوین استفاده کنند.

دورسی در آن زمان در توییتر خود نوشت:

ما اتخاذ این رویکرد را در قبال ارزهای رمزپایه به عنوان یک نقشه‌ی راه بلندمدت به سوی بهبود دسترسی‌های مالی برای مردم سراسر جهان می‌بینیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر اجرایی توییتر: آینده از آن بیت کوین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..