تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های حجت الاسلام عالی درباره حضرت زهرا (س)

صحبت های حجت الاسلام عالی پیرامون حضرت زهرا(س)//عید1به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در مسیر بندگی، گزیده ای از بیانات حجت الاسلام عالی است که به مسائل مهمی درباره مباحث اعتقادی و اخلاقی می پردازد.

در ادامه اين گزارش، فايل صوتي صحبت های حجت الاسلام عالی را درباره حضرت زهرا (س) بشنويد. صحبت هايی كه بر پايه حديثی از رسول اكرم (ص) به شرح زير بنا شده است؛

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:

«فاطمة حوراء انسیة و کلما اشتقت الی رائحة الجنة شممت رائحة ابنتی فاطمة علیها السلام»

فاطمه علیها السلام حوریه ای است به صورت انسان و من هر گاه مشتاق بوی بهشت می شوم، دخترم فاطمه علیها السلام را می بویم.»(التوحید، شیخ صدوق، ص 117)

صحبت های حجت الاسلام عالی پیرامون ولادت حضرت زهرا (س)

انتهای پیام/

دانلود فايل صوتی صحبت های حجت الاسلام عالی درباره حضرت زهرا (س)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های حجت الاسلام عالی درباره حضرت زهرا (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..