تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسبت صفحه جدید در گوشی‌های میان رده جدید HTC

نسبت صفحه جدید در گوشی های میان رده جدید HTC

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ HTC با دو گوشی HTC Desire 12 Plus  و HTC Desire 12  نسبت صفحه گوشی‌های میان‌رده خود را به 18:9 به‌روزرسانی کرد.

گوشی HTC Desire 12 Plus مدل بزرگتر و جذاب تری نسبت به مدل Desire است. این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی lPS LCD با کیفیت720 در 1440 پیکسلی دارد و از دوربین دوگانه در عقب گوشی بهره می برد. یکی از دوربین ها 13 مگاپیکسل و دیگری 2 مگاپیکسل است. دوربین جلوی گوشی نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

Desire 12+ از تراشه اسنپ دراگون 450 به رم 3 گیگابایتی استفاده می‌کند و دارای حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است. این گوشی در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. قیمت گوشی به نسبت بازار بین 235 تا 249 یورو خواهد بود.

نسبت صفحه جدید در گوشی های میان رده جدید HTC

گوشی کوچک تر HTC دارای نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت 18:9 با رزولوشن HD+ 720 در 1440 است. این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد. تراشه گوشی توسط MediaTek ساخته شده است(MediaTek 6739) و از رم 3 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. گوشی بر خلاف مدل پلاس حسگر اثر انگشت ندارد.

تنوع رنگی گوشی مشکی و نقره ای است و قیمت آن بین 185 تا 199 یورو خواهد بود.

نسبت صفحه جدید در گوشی های میان رده جدید HTC

انتهای پیام/

نسبت صفحه 18:9 در گوشی های میان رده HTC



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسبت صفحه جدید در گوشی‌های میان رده جدید HTC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..