تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی که با واقعیت مو نمی‌ زنند!

به جرأت می توان نقاشی های سه بعدی را یکی از جالب ترین و بی نظیرترین نقاشی هایی برشمرد که این روزها در میان هنرمندان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. هنرمندی خلاق به نام نیکولا چولجیچ با الهام از طبیعت نقاشی‌های سه‌بعدی بی‌نظیری را طراحی کرده است که با دیدن آن حیرت خواهید کرد. در ادامه نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی را خواهید دید .

نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانینقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانینقاشی سه بعدی از عقابنقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانینقاشی‌ سه‌ بعدی از آتارینقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانینقاشی‌ سه‌ بعدی از آهونقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانینقاشی‌ سه‌ بعدی از قلبنقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانینقاشی‌ سه‌ بعدی از یک ماژیک

نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی

نقاشی‌ سه‌ بعدی از دو فوتبالیست

نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی

نقاشی‌ سه‌ بعدی از یک تراش

نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی

نقاشی‌ سه‌ بعدی از مرد عنکبوتی

نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی

نقاشی‌ سه‌ بعدی از یک لپ تاپ

نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی

نقاشی‌ سه‌ بعدی از یک توپ از نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی

این هنرمند صربستانی با استفاده از مداد رنگی، نشانگرها و پاستیل نقاشی‌هایی که مردم به آن علاقه مندند را طراحی می کند. سپس با قرار دادن آثارش در فضای مجازی روز به روز به طرفدارانش می افزاید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار زیبای این هنرمند صربستانی آشنا شوید.

درباره تاریخچه نقاشی های سه بعدی بیشتر بدانید

شاید تا کنون عکس‌های مختلفی را در سایت های مختلف و یا شبکه های اجتماعی دیده باشید که یک تصویر بر روی زمین کشیده شده و به نظر می‌رسد دارای حجم است. مردم بخاطر جذابیتی که این تصاویر برایشان دارد در کنارشان عکس میگیرند و لحظات شادی را برای خود ایجاد می‌کنند. همچنین عکس های آن را به دوستان و آشنایان خود نشان می دهند. این نقاشی ها به نقاشی های سه بعدی معروف شدند. اگرچه نقاشی سه بعدی عنوانی است که برای این نقاشی ها انتخاب شده ولی واقعا سه بعدی نیستند و بخاطر طراحی و اجرای خاص آنها سه بعدی بنظر میرسند.

نقاشی سه بعدی موضوع جدیدی نیست ولی با گسترش اینترنت و ظهور شبکه های اجتماعی بیشتر به چشم آمد و دربین مشترکین شبکه های اجتماعی دست به دست شد. به همین دلیل است که در چند سال اخیر بیشتر شاهد این عکس ها بوده ایم.

نقاشی سه بعدی به یکباره بوجود نیامده است.
بلکه حاصل سال ها تجربه و تکامل توسط هنرمندان مختلف است. تاریخ پیدایش نقاشی سه بعدی خیابانی یا Street Art به دو بخش تقسیم میتواند کرد. بخش نخستین دوره فعالیت هنرمندان دوره رنسانس در قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی و دوره دوم مربوط به دهه ۱۹۸۰ تا امروز که بیشتر پیشرفت و تکامل نقاشی سه بعدی و نقاشی دگرگون در این دوره اتفاق افتاده است. شاید کم بودن تعداد آثار یا حتی فعالیت در این زمینه را در میان دو دوره بتوانید به انقلاب صنعتی و توجه بیش از حد سیستم های سرمایه داری به پیشرفت و رونق اقتصادی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان – آقای خطای دید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی‌ های سه‌ بعدی هنرمند صربستانی که با واقعیت مو نمی‌ زنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..