تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامبر اکرم (ص) مانع استقرار سپاهش در كدام سرزمين شد؟

نجات صالحان و مومنان

عذاب سخت الهی همه کافران قوم صالح را در هم کوبید و به خاکستر مبدل ساخت؛ چرا که همراه صاعقه، زلزله بسیار سنگینی بود، ولی حضرت صالح (ع) و افرادی که به ایمان آورده بودند نجات یافتند. ایمان آورندگان و حضرت صالح (ع) اندک بودند. مطابق بعضی تواریخ، آن‌ها ۴ هزار نفر بودند،


همچنین در بعضی از روایات آمده پیامبر اکرم (ص) در سال نهم هجرت هنگامی که سپاه اسلام را به سوی سرزمین «تبوک» برای دفع دشمن حرکت می‌داد، در مسیر راه به سرزمین قوم ثمود رسید. سپاهیان خواستند در همان جا برای استراحت توقف کنند، اما پیامبر(ص) مانع آن‌ها شدند و فرمودند: «اینجا سرزمین قوم ثمود است که عذاب الهی بر آن‌ها فرود آمده است.»

منبع: قصه های قرآن به قلم روان، محمد محمدی اشتهاردی


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامبر اکرم (ص) مانع استقرار سپاهش در كدام سرزمين شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..