تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ظرفیت های تامین مالی در فاینکس یازدهم

 

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را ویترینی برای معرفی شرکت ها و صنایع فعال در این سه حوزه توصیف کرد و گفت: فاینکس 2018 تقریبا برای تمامی شرکت هایی که در خصوص عملکرد خود حرفی برای گفتن دارند یا می خواهند برنامه های آتی خود را اعلام کنند، فرصت بسیار مناسبی است تا این اندیشه ها را در معرض دید عموم قرار دهند.

حمیدرضا مهرآور در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: از آنجا که رسانه ملی و دیگر رسانه های ارتباط جمعی، اخبار نمایشگاه را به خوبی پوشش می دهند به نظر می آید کارگزاری ها، شرکت های بیمه و بانک ها بتوانند خدمات عرضه شده خود را دوباره معرفی کنند یا به معرفی خدمات جدید خود بپردازند.

وی افزود: تجربه سال های گذشته نشان داده است بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان رشته های مالی نیز با شور و شعف خاصی از این نمایشگاه بازدید می کنند که نقطه بسیار مثبتی است و دستاوردهایی که در معرض نمایش قرار می گیرند، معرفی می شود.

مهرآور در پاسخ به این سوال که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه چه نقشی در مبادله اطلاعات بین صنایع و اصناف مختلف ایفا می کند، گفت: طبیعتا بسیاری از شرکت ها و همچنین بانک ها، بیمه ها و بورس ها، مجموعه ای از اطلاعات و دستاوردها و خدمات نوین را در این نمایشگاه تخصصی عرضه می کنند و صنعتگران و تولید کنندگان نیز با مراجعه به این محل می توانند از نزدیک با این خدمات آشنا شوند .

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان با اشاره به اینکه برای تامین مالی کوتاه مدت در تمام دنیا به بازار پول و برای تامین مالی بلند مدت، به بازار سرمایه مراجعه می کنند گفت: اقتصاد ما یک اقتصاد بانک محور است که در سال های گذشته نحوه تامین مالی در این بازار معرفی شده است، اما هنوز نقش اثرگذار بازار سرمایه در تامین مالی مغفول مانده است؛ لذا می توانیم از طریق نمایشگاه های تخصصی بازار سرمایه را معرفی کنیم. همچنین محلی برای معرفی آخرین دستاوردهای صنعت بانکداری به شمار می رود.

مهرآور در عین حال بازار پول و بازار سرمایه را به مثابه دو بال یک پرنده دانست و افزود:  اگر این پرنده را به اقتصاد کشور تشبیه کنیم ، بدون هر کدام از این بال ها، اقتصاد به درستی نمی تواند به حرکت خود ادامه دهد و لنگ لنگان جلو می رود. لذا برگزاری نمایشگاه های تخصصی کمک می کند تا هم بازار  سرمایه و هم بازار پول را بهتر و بیشتر به مردم بشناسانیم .

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان، برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و تعامل این صنایع با یکدیگر را در اصل، حرکتی فرهنگی دانست و گفت: علی رغم اینکه نفس برگزاری نمایشگاه یک کار فرهنگی است، هزینه ساخت و تجهیز آن گران تمام می شود. مخصوصا اینکه صنعت کارگزاری در سال های گذشته وضعیت زیاد خوبی نداشته است که البته نیمه دوم سال، وضعیت بهتر از سنوات گذشته بوده ولی همچنان هزینه ها بالاست. 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت نمایشگاه ها در شناسایی ابزارهای نوین بازار گفت: وقتی یک سرمایه گذار با ابزارهایی همچون اوراق منفعت و اسناد خزانه دولتی آشنا می شود طبیعتا آن دسته از تولیدکنندگان و صنعتگرانی هم که این اوراق را دریافت کرده اند، می توانند با مکانیسم آن آشنا شوند و دریابند این ابزار را چگونه و با چه قیمتی بفروشند تا از حداکثر سود مطلوب برخوردار شوند.  

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان با بیان اینکه شرکت کنندگان با حضور در نمایشگاه فرصتی می یابند تا عملکرد شرکت های مختلف را محک بزنند، اظهار داشت: هرسال که جلوتر می آییم، چون شرکت ها محصولات و دستاوردهای بیشتری ارائه می دهند، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از غنای بیشتری برخوردار می شود.

یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ظرفیت های تامین مالی در فاینکس یازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..