تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیدی وزیر بهداشت به دانشجویان زلزله‌زده کرمانشاه

عیدی وزیر بهداشت به دانشجویان زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه بهار و سال نو، حسن هاشمی وزیر بهداشت،  به هر یک از دانشجویان گروه پزشکی متأثر از حادثه زلزله کرمانشاه، مبلغ بیست میلیون ریال اهداء کرد.

علاوه بر هدیه وزیر بهداشت، کلیه دانشجویان آسیب دیده از زلزله که متقاضی دریافت تسهیلات بوده اند، از وام ضروریِ صندوق رفاه دانشجویان نیز بهره‌مند شده اند.

بر اساس اطلاعات احصاء شده توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، تعداد ۳۷۰ نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به‌طور مستقیم و غیر مستقیم از حادثه زلزله کرمانشاه دچار آسیب‌های مادی و معنوی شده اند.

این آسیب‌ها عمدتاً شامل تخریب نسبی تا کامل منازل و اموال و در برخی موارد از دست دادن والدین و عزیزان درجه اول آن‌ها بوده که مشکلات و تنگنا‌هایی را در روند تحصیلی این گروه از دانشجویان ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

عیدی 2 میلیون ریالی وزیر بهداشت به دانشجویان زلزله زده کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیدی وزیر بهداشت به دانشجویان زلزله‌زده کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..