تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری‌های هولناکی که تاتو به جانتان می‌اندازد/ خبری خوش برای عاشقان کله پاچه/ سیستم ایمنی بدن را با نسخه‌های طبیعی تقویت کنید

بیماری‌های هولناکی که تاتو به جانتان می‌اندازد/ خبری خوش برای عاشقان کله پاچه/به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

خبری خوش برای عاشقان کله پاچه
یک متخصص طب سنتی گفت: کله پاچه بعد از هضم کامل می‌تواند برای بدن مفید باشد همچنین استفاده از عصاره پاچه گوسفند برای درمان برخی بیماری‌ها مفید است.

اعزام صدهزار دانشجو به اردو‌های راهیان نور در سال ۹۶
مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: پس از تشکیل جلسات با ریاست وزیر علوم، تصمیم به اعزام صد هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور گرفته شد.

بیماری‌های هولناکی که تاتو به جانتان می‌اندازد
متخصص پوست و مو گفت: این روزها بازار تاتو داغ است و علاقمندان بسیاری دارد غافل از اینکه این کار باعث می‌شود سلامتی فرد و خانواده‌اش به خطر بیفتند.

سیستم ایمنی بدن را با نسخه‌های طبیعی تقویت کنید
سیستم ایمنی بدن وظیفه شناسایی سلول‌ها و مولکول‌های خودی را از بیگانه برعهده دارد؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند این سیستم را تقویت کنند.

شیوع اگزمای پوستی تماسی در زنان خانه‌دار و آرایشگران
متخصص پوست و مو گفت: اگزمای پوستی تماسی در زنان خانه‌دار و آرایشگران شیوع بیشتری دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری‌های هولناکی که تاتو به جانتان می‌اندازد/ خبری خوش برای عاشقان کله پاچه/ سیستم ایمنی بدن را با نسخه‌های طبیعی تقویت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..