تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از داخل این کیک «شکلات مذاب» بیرون می‌ریزد!

ماهنامه کیک و شیرینی: چاکلت لاوا کیک که یک نوع کیک شکلاتی است که وقتی‌ آنرا برش میدهید، شکلات ذوب شده از آن بیرون میریزد.

میزان سرو: 6 نفر

مواد لازم:


کره: 150 گرم شکلات نیمه تلخ: یک و یک سوم پیمانه آرد: یک دوم پیمانه پودر شکر: یک و یک دوم پیمانه تخم مرغ: 3 عدد زرده تخم مرغ: 3 عدد اسانس وانیل: یک قاشق چای خوری پودر قهوه فوری: یک دوم قاشق چای خوری (در صورت تمایل) برگ نعناع: برای تزیین بستنی وانیلی: برای سرو  چاکلت لاواکیک


طرز تهیه:


1. کره و شکلات نیمه تلخ را به روش بن ماری (حرارت غیرمستقیم) ذوب کنید و هم بزنید تا یکدست شوند.

2. آرد و پودر شکر را اضافه کرده و به خوبی مواد را مخلوط کنید.

3. تخم مرغ ها و زرده های تخم مرغ را اضافه و مخلوط کنید.

4. اسانس وانیل و پودر قهوه فوری را اضافه کنید.

5. مواد را به خوبی مخلوط کنید.

6. خمیر به دست آمده را در قالب کاپ کیک 6 حفره ای از قبل چرب شده و آرد پاشیده شده بریزید و به مدت 14 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 220 درجه سانتی گراد (425 درجه فارنهایت) قرار دهید تا کیک ها بپزند و قسمت میانی آنها کمی نرم و بلافاصله سرو کنید.

7. آنها را با برگ نعناع تازه، میوه های دلخواه و بستنی وانیلی تزیین کنید.

نکته: توجه داشته باشید که اگر کیک ها بیش از حد بپزند، قسمت میانی آنها به صورت شل و مذاب نخواهدبود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از داخل این کیک «شکلات مذاب» بیرون می‌ریزد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..