تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسیله نقلیه جدیدی که قابلیت تبدیل به هواپیما و قایق را دارد! +فیلم

وسیله نقلیه جدیدی که قابلیت تبدیل به هواپیما و قایق را دارد! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کدام وسیله است که می‌تواند مانند یک هواپیما پرواز کند، مانند یک قایق بر روی آب شناور باشد و سرعتی معادل یک اتومبیل مسابقه ای را داشته باشد؟ این سوالی است که اخیرا دانشمندان به آن پاسخ داده اند.

به تازگی دانشمندان وسیله نقلیه‌ای اختراع کرده‌اند که می‌تواند به شکل‌های گوناگونی مسافران خود را جا به جا کند. این وسیله نقلیه که Airfish 8 نام دارد قادر است مانند یک هواپیما پرواز کند و مانند یک قایق بر روی آب شناور بماند.

گفتنی است؛ ایرفیش 8 به موتور V8 ماشین های سرعتی مجهز شده است که این امر باعث افزایش سرعت بسیار بالای آن خواهد شد.

در ادامه ویدئوی معرفی فناوری Airfish 8 را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

با فناوری Airfish 8 آشنا شوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسیله نقلیه جدیدی که قابلیت تبدیل به هواپیما و قایق را دارد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..