تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از نظر شما تلخ‌ترین حادثه سال ۹۶ کدام است؟

از نظر شما تلخ‌ترین حادثه سال ۹۶ کدام است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال ۹۶ هم مانند سال های گذشته خالی از رویدادها و حوادث تلخ و غمبار نبود. از سانحه معدن یورت گرفته تا سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج.

 انفجار معدن یورت، یکی از آن حوادث تلخی بود که در اوایل اردیبهشت سال جاری رخ داد و  ایران را داغ‌دار و ده‌ها کارگر معدن زغال‌سنگ را در زیرزمین گرفتار کرد.

حوادث دیگری که در تیرماه شاهد آن بودیم ربودن و کشته شدن کودکان بی گناه بود. بنیتا، اهورا، کیمیا، ابوالفضل و آتنا کودکان هشت ماهه تا 11 ساله ای بودند که زندگی شان قصه تلخی داشت. کودکانی که قربانی جنایت های سیاه شدند.

زلزله کرمانشاه، اتفاق ناگوار دیگری بود که به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس ریشتر شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در ازگله اتفاق افتاد. بر اثر این زمین‌لرزه ۵۷۴ تن کشته و بیش از ۹۰۰۰ تن زخمی شدند.

مدتی بعد نفتکش ایرانی سانچی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی بود که  شامگاه شانزدهم دی ماه پس از برخورد یک کشتی باری با آن، دچار آتش سوزی شد و 32 سرنشین این نفتکش که شامل 30 ایرانی و 2 بنگلادشی بود پس از 8 روز سوختن در آتش در نهایت در دل دریا فرو رفت و سرنشینانش  را به کام مرگ کشاند.

در نهایت هواپیمای ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ متعلق به هواپیمایی آسمان که اواخر بهمن ماه سال جاری از رادار خارج شد و در حوالی سمیرم سقوط کرد و  60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان  آن جان باختند.

این ها ، اتفاقات ناگواری بودند که طی امسال برای کشور عزیز و هموطنان خوبمان رخ داد. پس از مرور این حوادث، به نظر شما کدام یک تلخ‌ترین حادثه سال 96 بود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از نظر شما تلخ‌ترین حادثه سال ۹۶ کدام است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..