تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام تعجب برانگیز زوج چینی در داخل اتوبان! +فیلم

اقدام تعجب برانگیز زوج چینی در داخل اتوبان! فیلم////////////////////////// دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل عجیب یک زوج چینی را در یکی از اتوبان های این کشور به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد در حالی که شوهر این زن با سرعت زیاد  در حال رانندگی با یک تاکسی است زن او در حالی که به طرز خطرناکی در صندوق عقب ماشین قرار گرفته تلاش می کند تعادل یک میز را حفظ کند.

پلیس پس از مشاهده این صحنه  عجیب اقدام به متوقف کردن این تاکسی نمود. تعجب پلیس زمانی بیشتر شد که راننده اعلام کرد که زنی که درعقب خودرو و در داخل صندوق عقب نشسته بود زن واقعی او است. پلیس این راننده خاطی را 150  یوآن چین جریمه کرد و دو نمره منفی در گواهینامه او درج نمود.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در چین  با واکنش طنز برخی کاربران چینی نیز مواجه شد. برخی کاربران علت اقدام عجیب این راننده را راهی برای خلاص شدن آسان از دست زنش دانستند.

گفتنی است؛ این اتفاق روز سه شنبه در شهر "نانچانگ " در استان جیانگ ژی چین رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که پلیس چین در اتوبان با آن روبه رو شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام تعجب برانگیز زوج چینی در داخل اتوبان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..