تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال نو مبارک

نوروز ۱۳۹۷ مبارک؛ دوباره زمستان سرآمد تا دوباره کنار هم، آغاز بهاری نو را به امید روزهایی خوب و سرشار از شادی جشن بگیریم.

باز هم زمستان رخت بست تا دوباره سرآغاز سالی جدید را با حلول بهار جشن بگیریم. جشنی که قلب‌هایمان را با سرزندگی و امیدواری پر کرده است. در آستانه‌ی ورود به سال جدید شمسی که همزمان با از خواب برخاستن زمین و پیچیدن عطر گل‌های بهاری در کوچه پس کوچه‌های شهر است، آرزو‌های خوب را از صمیم قلب برای همه مردم خوب ایران زمین و مخصوصا کاربران خوب زومیت خواستاریم. امیدواریم در سال ۱۳۹۷ اتفاقات خوب، حال خوب را برایمان به ارمغان بیاورد. 

پایان هر سال مجالی مناسب است تا یک سال گذشته را مرور کرده و به تعیین اهداف سال آینده بپردازیم. این افتخار نصیب ما شد تا سال ۱۳۹۶ شمسی را نیز در کنار شما مخاطبان و همراهان گرامی زومیت سپری کنیم. ما در زومیت همچون هر سال سعی کردیم تا با بهبود کیفیت مقالات، گزارش‌ها و ویدیوهای اختصاصی خود، شما مخاطبان گرامی زومیت را بیش از پیش در جریان اخبار دنیای فناوری قرار دهیم. بی‌شک زومیت با وجود شما همراهان گرامی به چنین جایگاهی دست یافته و در آینده نیز راهی جز جلب رضایت هر چه بیشتر شما در پیش نخواهیم گرفت. 

سال ۱۳۹۶ موفق شدیم تا پس از ماه‌ها تلاش، دیتابیس محصولات زومیت را به همراه راهنمای خرید هوشمند انتخاب گجت‌ها آماده کرده و در اختیار همراهان همیشگی زومیت قرار دهیم. در سال جدید نیز سعی خواهیم کرد تا با تولید محتوای اختصاصی بیشتر که همراه با تمرکز بیشتر روی تولید ویدیوهای اختصاصی در حوزه‌های مختلف است، به پوشش هر چه بهتر حوزه‌های مختلف دنیای فناوری بپردازیم. 

زومیت سالی سرشار از خوشی و موفقیت را برای تمام کاربران خود و مردم عزیز کشورمان آرزو دارد. سال نو مبارک.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال نو مبارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..