تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بنچمارک هواوی پی 20 پرو در گیک‌بنچ مشاهده شد

انتشار اطلاعات در رابطه با پرچم‌دارهای بعدی هواوی ادامه دارد و اکنون نیز نتایج بنچمارک هواوی پی ۲۰ پرو در گیک‌بنچ منتشر شده‌اند.

هواوی هفته‌ی آینده از گوشی  پی ۲۰ پرو رونمایی خواهد کرد؛ اما نشر اخبار مربوط به این تلفن هوشمند همچنان ادامه دارد. بر اساس اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی گیک‌بنچ، این گوشی که با اسم رمز شارلوت (Charlotte) شناخته می‌شود، به پردازنده‌ی Kirin 970 مجهز است و از اندروید ۸.۱ استفاده می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

نسخه‌ی ثبت شده‌ی پی ۲۰ پرو در بانک اطلاعاتی گیک‌بنچ به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است. این گوشی نتایج خوبی در این بنچمارک به دست آورده که حتی از نتایج کسب شده توسط نسخه‌ی اصلی پی ۲۰ نیز بالاتر است. امتیاز به دست آمده توسط این گوشی در آزمون تک‌هسته‌ای به ۱۹۲۱ می‌رسد؛ پی ۲۰ پرو در آزمون چندهسته‌ای نیز موفق به کسب امتیاز ۶۷۲۹ شده است.

نتایج بنچمارک پی ۲۰ پرو هواوی

نتایج بنچمارک پی ۲۰ پرو هواوی

پی ۲۰ پرو احتمالا با ۳ دوربین و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. پرچم‌دار قدرتمند هواوی در اروپا با قیمت ۸۹۹ یورو به فروش خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بنچمارک هواوی پی 20 پرو در گیک‌بنچ مشاهده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..