تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویوو X21 معرفی شد؛ حسگر انگشت زیر نمایشگر و طراحی بدون حاشیه

ویوو روز گذشته گوشی بدون حاشیه‌ی Vivo X21 را در دو نسخه معرفی کرد که یکی از آن‌ها از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

تنها چند ساعت پس از رونمایی اوپو از گوشی‌های سری R15، ویوو نیز گوشی هوشمند بالارده‌ی خود را با نام X21، نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد، طراحی مشابه آیفون ۱۰، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و دوربین دوگانه به جهانیان معرفی کرد؛ بنابراین می‌توان شباهت‌های محصولات جدید دو شرکت چینی را به‌وضوح مشاهده کرد.

نمایشگر ۶.۲۸ اینچی X21 از پنل امولد با رزولوشن ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و درست‌ مانند پرچم‌دار اپل، بریدگی باریکی در لبه‌ی بالای آن مشاهده می‌شود که از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی گوشی با لنز f/2.0 و سنسور IR میزبانی می‌کند؛ بنابراین گوشی جدید ویوو از قابلیت Face Wake 2.0 با اسکن سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

Vivo X21

پنل پشت ویوو X21 از یک دوربین دوگانه میزبانی می‌کند که شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 است که سنسور دوم وظیفه‌ی ایجاد افکت‌های متنوع پس‌زمینه را برعهده دارد. ایکس ۲۱ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ با هشت هسته‌ی Kryo، هسته‌ی اختصاصی هوش مصنوعی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۲ بهره می‌برد و این پردازنده را ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند.

Vivo X21

ویوو نسخه‌ای ۱۲۸ گیگابایتی از گوشی X21 را نیز با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روانه‌ی بازار خواهد کرد. پیش‌تر طرح مفهومی اپکس ویوو را با چنین حسگری در رویداد MWC امسال دیده بودیم و حتی پیش‌ از آن، این شرکت چنین قابلیتی را در گوشی X20 UD به‌ کار برده بود؛ خاطرنشان می‌کنیم که حسگر اثر انگشت نسخه‌ی عادی ایکس ۲۱ در پنل پشت آن جای دارد.

Vivo X21

انرژی مورد نیاز ایکس 21 را یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع فراهم خواهد کرد و این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری اختصاصی ویوو موسوم به Funtouch OS 4.0 روانه‌ی بازار خواهد شد.

چینی‌ها برای نسخه‌‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی X21 به‌ ترتیب قیمت ۲۸۹۸ یوان (۴۵۸ دلار) و ۳۱۹۸ یوان (۵۰۵ دلار) در نظر گرفته‌اند و این گوشی‌های را در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی روانه‌ی بازار خواهد کرد. پیش‌سفارش ایکس ۲۱ از نیمه‌شب ۲۴ مارس (۴ فروردین) آغاز خواهد شد. نسخه‌ی X21 UD نیز با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۳۵۹۸ یوان (۵۶۸ دلار) به‌ فروش خواهد رسید، عرضه‌ی این گوشی از تاریخ ۸ فروردین و در دو رنگ قرمز و مشکی انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویوو X21 معرفی شد؛ حسگر انگشت زیر نمایشگر و طراحی بدون حاشیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..