تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بچّه‌های عزیز من شماها ان‌شاءالله این کشور را به اوج خواهید رساند +اینفوگرافیک

بچّه‌های عزیز من شماها ان‌شاءالله این کشور را به اوج خواهید رساندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالی که گذشت بارها شاهد اشاره رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نقش بسیار ویژه نوجوانان و دهه هشتادی‌ها در آینده اسلام و انقلاب بودیم. کانال تلگرامی نو+جوان که یکی از کانال‌های رسمی و اختصاصی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب است و بیشتر به موضوعات مربوط به نوجوانان می‌پردازد، در آستانه سال نو برخی از سخنان مهم امسال ایشان با هشتادی‌ها را مرور کرده است که در ادامه می‌خوانید.

"در کشور ما سطح حرکت، سطح شورآفرینی، سطح پیش‌رانی به نوجوانان رسیده است.

جوان دهه‌ هشتادی که نه جنگ را، نه امام را، نه انقلاب را دیده امّا همان مفاهیم را با همان روشن‌بینی، با همان اقتدار که در ابتدای انقلاب یک جوان فهمیده‌ای دنبال می‌کرد، امروز این نوجوان ما دارد دنبال می‌کند.

این نوجوان‌‌هایی که به سمت جوانی می‌روند باید خودشان را با تفکّرات انقلابی، انگیزه‌های انقلابی، بصیرت انقلابی، اقدام انقلابی، آماده کنند.

یک حرکت جوانانه و پرتلاش و پرنشاط در کشور وجود دارد که اعتقاد بنده به آینده ای به مراتب بهتر از امروز را برای ایران، مستحکم‌تر از همیشه کرده است.

نوجوان‌های ما در بخش های مختلف، هم خوب عمل میکنند، هم خوب می‌‍فهمند. نوجوان امروزی که در سنّ شانزده‌ هفده‌ سالگی است، در موارد بسیاری، از آن زمانِ دوران جوانیِ امثال این حقیر تا ۲۵، ۲۶ سالگی و شاید بعد از آن، امروز مسائل را بهتر می‌فهمد.

شما نوجوانان می‌توانید بر ترفند دشمن فائق بیایید و از سختی‌ها و موانع عبور کنید و این کشور را برسانید به آن نقطه‌ای که مطلوبِ آرمان‌های اسلامی و انقلابِ اسلامی است و این ان‌شاءالله اتّفاق خواهد افتاد به کوری چشم دشمن.

نوجوان‌های عزیز، بچّه‌های عزیز من! شماها و نسل شما همان نسلی هستید که این کشور را ان‌شاءالله به اوج خواهید رساند."

بچّه‌های عزیز من شماها ان‌شاءالله این کشور را به اوج خواهید رساند

انتهای پیام/

برخی از سخنان مهم رهبر انقلاب با هشتادی‌ها در سال 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بچّه‌های عزیز من شماها ان‌شاءالله این کشور را به اوج خواهید رساند +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..