تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل سال قالیباف در کنار پدر و مادر +عکس

تحویل سال قالیباف در کنار پدر و مادر +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار سابق تهران سال را در کنار پدر و مادرش تحویل می کند. قالیباف با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

"امسال نيز توفيق حضور در محضرشان براى شروعى دوباره در مسيرِ بهار ِ دل و جان ميسر شد؛ در كنار آينه‌ى عقد مادر و پدر نشستيم تا تكرارِ آينه در آينه شدن وجودشان را در اين بهار، بالاتر از هر بهاری يادآور شويم و دعا كنيم براى سلامتى همه‌ى پدران و مادران خصوصا خانواده شهدای سرزمينمان و آرزو كنيم در اين سال آينه‌ی رابطه‌هایمان از زَنگار كدروت‌ها و خودپرستى‌ها پاكيزه شود تا آرامش و آسايش از آن مردم خوبمان باشد."

گفتنی است امروز ساعت 19:45 دقیقه و 28 ثانیه سال تحویل می شود.

تحویل سال قالیباف در کنار پدر و مادر +عکس

انتهای پیام/

آرزوی قالیباف در سال جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل سال قالیباف در کنار پدر و مادر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..