تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران اسلامی با همه توطئه‌ها در سال 96 باز هم در مسیر دستیابی به اهداف پیش رفت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ على اكبر ولايتى مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبرى و رئیس هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سال نو پستی را در صفحه اینستاگرام خود، منتشر کرد.

علی اکبر ولایتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسمه تعالی
در آستانه بهاری دیگر که نشانه و نمادی از دگرگونی و تحول را در زیباترین شکل همراه با رنگ آمیزی طبیعت به نمایش می‌گذارد، #حلول سال ۱۳۹۷ را به همه مردم شریف و بزرگوار در داخل و خارج از کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سالی پر برکت همراه با توسعه و پیشرفت همراه با سعادت و سربلندی در تمامی زمینه‌ها را شاهد باشیم.
جمهوری اسلامی ایران در تمام سال‌های پس از انقلاب در مسیر رشد و توسعه و ایفای نقش تاثیرگذار خود در منطقه و جهان، گام‌های بلندی را برداشته و در سال ۱۳۹۶ نیز در زمینه‌های مختلف به ویژه در مقابله و مبارزه با توطئه گران و دشمنان خواهان تضعیف منطقه و کشور‌های اسلامی توفیقات بی نظیری را به دست آورده است که مهمترین آن نابودی داعش و آزادی سرزمین‌های اشغال شده از دست تروریست‌ها و حامیان آنان پس از حدود ۷ سال مقابله و ایستادگی بوده که نه تنها عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی که بی تردید امنیت و آرامش ایران   اسلامی را هدف قرار داده بودند.
سال ۱۳۹۶ در حالی به پایان رسید که بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه و تلاش برای ایجاد بی ثباتی در داخل توانست در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه‌های خویش پیش رود و این مهم جزء در سایه همراهی و ایستادگی مردم عزیز  ایران  اسلامی، تدابیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همت و تلاش همه مسئولان دلسوز و علاقه‌مند به توسعه و پیشرفت کشور و جانفشانی‌ها و و ایثارگری‌های همه نیرو‌های نظامی و انتظامی و به ویژه فرماندهان و پاسداران #مدافع_حرم محقق نمی‌شد و همواره قدران خداوند متعالی و عنایات ائمه اطهار (علیهم السلام) هستیم.
البته در این میان باید توجه داشت که ضرورت حفظ ثبات، امنیت، اقتدار و دستیابی به توسعه و پیشرفت، همواره در سایه وحدت و توجه به تامین منافع ملی در سطوح مختلف مردم و مسئولین قابل دستیابی است و باید به این مهم در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهتمام لازم را داشت.
ضمن تبریک مجدد این ایام، در سال ۱۳۹۷، توفیقات روزافزون، صحت و سلامت و توسعه، پیشرفت و تعالی را برای همه ملت بزرگ ایران و کشور عزیزمان از خداوند متعالی مسئلت نموده و بی تردید همچون تمام سال‌های پس از انقلاب، کشور در مسیر تامین اهداف و منافع ملی و دستیابی به ثبات و اقتدار گام بر خواهد داشت.
علی اکبر ولایتی"

ایران اسلامی با همه توطئه‌ها در سال 96 باز هم در مسیر دستیابی به اهداف پیش رفت

انتهای پیام/

پست عیدانه ولایتی در آستانه سال نو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران اسلامی با همه توطئه‌ها در سال 96 باز هم در مسیر دستیابی به اهداف پیش رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..