تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کلاس‌های نوروزی آنلاین همراه با استاد به کمک استارت آپ‌ها

برگزاری کلاس‌های نوروزی آنلاین همراه با استاد به کمک استارت آپ‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سامانه‌ای در حوزه تدریس آنلاین شده است که بصورت زنده و با کیفیت بالا به آموزش دروس می‌پردازد.

مدیر این استارت آپ در گفت و گو با خبرنگار فناوری های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این سامانه گفت: جهت آمادگی در کنکور ارشد و همچنین آموزش مهارت‌های کامپیوتری و زبان انگلیسی اقدام به ایجاد چنین سامانه‌ای کرده ایم.

وی با بیان اینکه هریک از دانش آموزان می‌توانند دوره‌ها را با کیفیت و و بصورت آنلاین دنبال کنند اظهار کرد: هر درسی در روز و ساعت مشخص خود برگزار می‌شود و استاد و دانشجویان در کلاس درس وارد می‌شوند و می‌توانند درس را به خوبی فرا گیرند.

دسترسی آسان به ویدئو های آموزشی در سامانه استارت آپی

مدیر این استارت آپ ادامه داد: یکی از قابلیت‌های ما این است که امکان اشتراک گذاری تدریس استاد را هم در سایت قرار داده ایم، یعنی پس از آنکه استاد بصورت آنلاین درس داد، صدا و ویدئو کلاس درس در سایت قرار می‌گیرد تا دانش آموز بتواند پس از کلاس هم به آن مطالب دسترسی داشته باشد.

وی در رابطه با تعداد افرادی که از این سایت استفاده می‌کنند؛ بیان کرد: کلاس‌های ما به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می‌شوند که در کلاس رایگان ۱۵ هزار نفر و در کلاس پولی هم ۲ هزار نفر شرکت کرده اند.

مدیر این استارت آپ با اشاره به اینکه ۲۰۰ استاد در این سایت فعالیت می‌کنند، یادآور شد: به دنبال این هستیم تا فعالیت این سایت را در سال جدید گسترش دهیم و  این کلاس در عید نوروز هم بدون هیچ تعطیلی برگزار می‌شوند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کلاس‌های نوروزی آنلاین همراه با استاد به کمک استارت آپ‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..