تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر ضرورت شفافیت هزینه‌ها در وزارت ارشاد

تاکید بر ضرورت شفافیت هزینه‌ها در وزارت ارشادبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی ۲۰ اسفند در نشست خبری درباره شفاف‌سازی هزینه‌ها گفته بود، تلاش داریم شفاف سازی کنیم، ظرف یک هفته همه موارد شفاف سازی می‌شود.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز هفته گذشته در گفت و گوی با یکی از روزنامه ها گفت: در گام نخست تصمیم داریم که اطلاعات مربوط به حمایت‌های بنیاد سینمایی فارابی از طرح‌های سینمایی از سال ۹۰ تا ۹۶ را منتشر کنیم و طبیعی است که «شفافیت»، گفت و گو و چالش به همراه دارد.

به همین منظور سید عباس صالحی،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به انتشار گزارش کمک‌های بنیاد سینمایی فارابی واکنش نشان داد. 

سید عباس صالحی در صفحه توییتر خود نوشت:

"انتشار بهنگام هزینه جشنواره سینمایی فجر و لیست میزان حمایت بنیاد سینمایی فارابی در سالیان اخیر، گام‌های نخست در مسیر شفافیت است. در سال ۹۷، گام‌های سریع‌تر و جدی‌تر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق خواهد افتاد. دسترسی آزاد به اطلاعات، حق مردم است."

تاکید بر ضرورت شفافیت هزینه‌ها در وزارت ارشاد

انتهای پیام/

واکنش وزیر ارشاد به انتشار گزارش کمک‌های بنیاد سینمایی فارابی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر ضرورت شفافیت هزینه‌ها در وزارت ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..