تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا ترزا می از دوستان دوران نوجوانی آنگلا مرکل بوده است؟

شایعه یا واقعیت/ آیا ترزا می از دوستان دوران نوجوانی آنگلا مرکل بوده است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شبکه‌های اجتماعی تصویری از آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به اتفاق دوستانش در دوران نوجوانی منتشر شده که به سرعت در حال دست به دست شدن در میان کابران است.

نسخه اصلی این عکس در سال 2015 زمانی که آنگلا مرکل به عنوان برنده جایزه شخص اول سال 2015 در مقاله تایم معرفی شد، به همراه بیوگرافی مرکل، ضمیمه این مقاله شده بود. طبق توضیحاتی که در این مقاله درخصوص تصویر منتشره بیان شد، این عکس در شب سال نو در دوران نوجوانی مرکل به اتفاق دو تن دیگر از همکلاسی‌هایش ثبت شده بود. 

حالا پس از گذشت 3 سال از انتشار این مقاله، عکس مزبور با توضیحات جدیدی در حال نشر در فضای مجازی است که چندان با شواهد و قراین به دست آمده همخوانی ندارد.

برخی گفته‌اند این عکس مربوط به سه تن از زنان سیاستمدار حال حاضر دنیا یعنی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، ترزا می، نخست وزیر انگلیس و دالیا گربوسکایته رئیس جمهور لیتوانی است. شاید این تصور با توجه به سن آنها که به ترتیب 1356، 1356 و 1354 است در اذهان ایجاد شده است اما شواهد چیز دیگری می‌گوید. 

محققان برای اثبات حقیقت این ادعا در جستجوی تصویری از دوران نوجوانی این سه تن برآمدند که در نتیجه آن به تصویری از ترزا می برخوردند که به دوره فارغ‌التحصیلی او و به یکسال پیش از ثبت این عکس یعنی 1971 مربوط می‌شود که هیچ وجه تشابهی با تصویر مورد نظر ندارد جز رنگ سیاه موهایش که آن هم دلیل محکمه پسندی نیست. از رئیس جمهور لیتوانی عکسی در راستای اثبات درستی این ادعا یافت نشد اما همان عکس ترزا می به تنهایی می‌تواند صحت این ادعا را به طور کل نقض کند.

شایعه یا واقعیت/ آیا ترزا می از دوستان دوران نوجوانی آنگلا مرکل بوده است؟

ترزا می 

و اما دلیل دیگر رد این ادعا اینکه هر یک از این بانوان در کشوری جدا و دور از یکدیگر بزرگ  شده‌اند و نمی‌توانستند با یکدیگر همکلاس و هم‌دوره بوده باشند. باتوجه به اینکه شب سال نو بسیبار شلوغ است و معمولا حمل و نقل در آن شب بسیارمشکل، به طوری که رفت و آمد درون شهری هم به سختی انجام می‌شود، چطور ممکن است این سه آن هم از سه کشور مجزا، سختی مسافت و رفت و آمد در این شب را به جان بخرند تا شب سال نو را در کنار یکدیگر باشند؟!!

انتهای پیام/

دوستی قدیمی ترزا می و آنگلا مرکل؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا ترزا می از دوستان دوران نوجوانی آنگلا مرکل بوده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..