تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد +تصویر

سونی برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از اینکه جشنواره MWC 2018 برگزار شود، شرکت سونی اعلام کرده بود که قصد دارد سه گوشی پرچمدار خود را در کنفرانس خبری خود در غالب این جشنواره، رونمایی کند.

اما مراسم سونی طبق برنامه پیش نرفت و فقط دو گوشی پرچمدار با نام های Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact را رونمایی کرد. گوشی سومی که قرار بود در این مراسم رونمایی شود و در لحظات آخر منتفی شد، گوشی Xperia XZ2 Pro بود.

اما حال خبر می‌رسد که سونی همچنان برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد. گوشی XZ2 Pro مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچی OLED با کیفیت تصویر 4K خواهد بود.

گفتنی است؛ خبر عرضه گوشی Xperia XZ2 Pro سونی از جایی آغاز شد که اطلاعات پنهانی این گوشی در قالب کدهای مخفیانه منتشر شد. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از کدک‌های این گوشی را مشاهده کنید :

سونی برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد +تصویر

سونی برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد +تصویر

سونی برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد +تصویر

انتهای پیام/

سونی Xperia XZ2 Pro را عرضه خواهد کرد +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی برای عرضه Xperia XZ2 Pro برنامه هایی دارد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..