تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چک سفید فوتبالیست مشهور را پس فرستادند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهار گذشته رونالدو از سوی دادستانی مادرید به ۱۴.۷ ملیون یورو فرار مالیاتی متهم شد. طبق گزارش اداره خزانه داری اسپانیا، رونالدو بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴، رقم ۱۴.۷ میلیون یورو از حق پخش تصویری خود را در برگه مالیاتش قید نکرده است.

چک سفید رونالدو را پس فرستادند

رونالدو پس از رد رسیدن به صلح با خزانه داری، مرداد گذشته دادگاهی شد و تمام اتهاماتش را رد کرد، اما روز گذشته ال موندو ادعا کرد که فوق ستاره پرتغالی پشیمان شده و پیشنهاد صلح داده است. او به همین منظور چک سفیدی برای اداره خزانه داری فرستاده بود تا این قضیه حل و فصل شود، ولی این چک پس فرستاده شده است.

به این ترتیب پرونده تخلف مالیاتی رونالدو طبق روال پیش خواهد رفت و حتی ممکن است او در صورت اثبات اتهاماتش، به زندان محکوم شود.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

چک سفید رونالدو را پس فرستادند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چک سفید فوتبالیست مشهور را پس فرستادند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..