تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مأمور راهنمایی رانندگی، افسر پلیس را به دلیل تخلف جریمه کرد/دختران پنجاه هزارتومانی توئیتر را داغ کردند/واکنش جواد خیابانی به اشتباهاتش در حین گزارش فوتبال

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

مامور وظیفه‌شناس راهنمایی و رانندگی یک افسر پلیس را به دلیل تخلف توقف ممنوع جریمه کرد.

پس از آنکه یکی از دختران کشف حجاب کرده در خیابان انقلاب از همسر یکی از سران داخلی فتنه، هدیه نقدی دریافت کرد، موج جدیدی از واکنش‌ها از سوی کاربران علیه این اتفاق در فضای مجازی به راه افتاد.

جواد خیابانی شب گذشته مهمان برنامه بهارنارنج بود و در این برنامه از اشتباهاتش در حین گزارش فوتبال گفت.

امام صادق (ع) در حدیثی راه‌های کاهش فشار و سختی سکرات مرگ را مطرح می‌فرمایند.

بنیامین نتانیاهو:به رؤسای «سیا» گفتم برای ایرانی‌ها سریال هالیوودی پخش کنید،خودشان نظام‌شان را تغییر می‌دهند!

در جای جای اصفهان، آثار تاریخی وجود دارد که این شهر را به یکی از پرجاذبه‌ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل کرده است.

حتما تاکنون شما هنگام خرید عینک دچار شک و تردید شده اید که کدام مدل بیشتر به چهره‌تان می آید، فیلمی که در ادامه می بینید، در انتخاب عینک به شما کمک زیادی می‌کند.

متاسفانه برخی انسان ها به عادت سخیف بد دهانی گرفتار هستند در حالی که از عاقبت تلخ آن بی خبرند.

رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش رسما از روح الله حجازی‌فر عذرخواهی کرد.

با استفاده از نرم‌افزار SHAREit 4.0.48 می‌توانید بدون نیاز به کابل و اینترنت، فایل‌ها را بین چند گوشی با سرعت بسیار بالا منتقل کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مأمور راهنمایی رانندگی، افسر پلیس را به دلیل تخلف جریمه کرد/دختران پنجاه هزارتومانی توئیتر را داغ کردند/واکنش جواد خیابانی به اشتباهاتش در حین گزارش فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..