تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«قصیده‌ای برای کارون»؛ فیلمی اجتماعی و عاشقانه

«قصیده‌ای برای کارون»؛ فیلمی اجتماعی و عاشقانهکامران قدکچیان کارگردان سینما، درباره جزئیات تازه‌ترین اثر هنری خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم سینمایی «قصیده ای برای کارون» اثری با موضوع اجتماعی است که یکی از معضلات اجتماعی را در بستر درامی عاشقانه نشان می‌دهد.

وی افزود: لوکیشن های این فیلم در تهران، اهواز و ترکیه است و در بخش خصوصی ساخته می شود.

وی ادامه داد: این اثر دو بازیگر اصلی مرد و دو بازیگر اصلی زن دارد و در کنار آن ها تعدادی بازیگر فرعی نقش آفرینی می کنند.

قدکچیان در خصوص رونمایی از فیلم «قصیده‌ای برای کارون» اظهار داشت: قبل از هرچیز اول به کیفیت فیلم فکر می کنیم و پس از رسیدن به نقطه دلخواه، تصمیمات لازم برای نمایش را خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ «قصیده ای برای کارون» به کارگردانی کامران قدکچیان، تهیه کنندگی محمد علی اسلامی و نویسندگی حمید ابراهیمی است.

انتهای پیام/

جزئیات تازه ترین اثر سینمایی کامران قدکچیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««قصیده‌ای برای کارون»؛ فیلمی اجتماعی و عاشقانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..