تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیویی مفهومی از ال‌ جی جی 7 با بریدگی بالای نمایشگر

ویدیوی مفهومی، پرچم‌دار جدید ال‌جی جی 7 را با بریدگی در بالای نمایشگر و دوربین دوگانه عمودی به نمایش می‌گذارد.

ال‌جی از جمله سازندگانی است که در بهار ۲۰۱۸ از گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ جانشین ال‌جی جی ۶ که انتظار می‌رفت در اوایل اسفند به‌صورت رسمی معرفی شود، احتمالاً در ماه می (نیمه اردیبهشت - دهه اول خرداد ۹۷) به نمایش گذاشته خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

در رابطه با جدیدترین عضو سری «جی» شایعات مختلفی وجود دارد؛ به‌ نظر می‌رسد این گوشی با اسم‌ رمز «جودی» در حال توسعه است و با وجود گزارش‌های مختلف، احتمالاً این مدل، جی ۷ نامیده خواهد شد. مقامات ال‌جی، اخیراً گوشی هوشمندی با اسم‌ «جی ۷ (نئو)» به‌صورت خصوصی در نمایشگاه MWC 2018 پشت درهای بسته به نمایش گذاشتند؛ این گوشی به دوربین دوگانه مجهز شده است و به تبعیت از رقیب قدرتمند آمریکایی خود یعنی آیفون ۱۰ (iPhone X) اپل، بریدگی باریکی در بالای صفحه‌نمایش خود دارد.

همین موضوع باعث شده است یک کانال یوتیوب، ویدیوی مفهومی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۷ را با استناد به شایعات، منتشر کند که بر اساس آن، حاشیه‌ی بالای نمایشگر که در وی ۳۰ و جی ۶ وجود داشت؛ جای خود را به بریدگی کوچکی داده است که سنسورهای ضروری و بلندگوی مکالمه را در بر می‌گیرد. با اینکه ال‌جی موفق شده است با ایجاد بریدگی کوچک در بالای نمایشگر، بخش چشمگیری از پنل جلوی گوشی را با صفحه‌‌نمایش بپوشاند؛ حاشیه‌ی پایین نمایشگر حفظ شده است.

به‌ نظر می‌رسد گوشی جدید ال‌جی جی 7، پنل پشتی از جنس شیشه خواهد داشت و فریمی آلومینیومی نیز دورتادور آن را فرا خواهد گرفت. گفته می‌شود در قاب پشتی گوشی، از ترکیب دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است که چینش عمودی دارند؛ اگر به خاطر داشته باشید، جی ۶ به دوربین دوگانه با چینش افقی مجهز شده‌ است. شرکت کُره‌ای برای پرچم‌دار جدید خود، فوکوس خودکار لیزری و فلش LED در نظر گرفته؛ ضمن اینکه حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و پایین دوربین اصلی، جای گرفته است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی به صفحه‌نمایش ۶ اینچی از نوع اولد مجهز خواهد بود که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل دارد؛ ضمن اینکه ال‌جی موفق شده است نسبت ابعاد صفحه‌نمایش را به ۱۹:۹ افزایش دهد. جی ۶ و وی ۳۰ به ترتیب با نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD و صفحه‌نمایش ۶ اینچی اولد عرضه شدند که نسبت ابعاد نمایشگر آن‌ها، ۱۸:۹ است. انتظار داریم از پوشش گوریلا گلس ۶ برای محافظت نمایشگر در برابر خط و خش استفاده شود.

ال‌جی، جدیدترین پرچم‌دار خود را با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ ارائه خواهد داد و مانند سایر محصولات این سازنده، رابط‌ کاربری با پوسته‌ی LG UX شخصی‌سازی شده است. گمان می‌رود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت پردازشی ال‌جی جی ۷ را تأمین کند که از هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. ال‌جی، جانشین جی ۶ را با ۶ گیگابایت رم ارائه خواهد داد و این گوشی را می‌توانید در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه خریداری کنید؛ ال‌جی وی ۳۰ و جی ۶ نیز در دو مدل عادی و پلاس عرضه شدند که نسخه‌های مختلف آن‌ها تنها در میزان فضای ذخیره‌سازی با یکدیگر تفاوت داشتند. فضای ذخیره‌سازی در گوشی جدید ال‌جی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف ۴۰۰ گیگابایت قابل ارتقاء خواهد بود. 

گمان می‌رود ال‌جی از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر برای تأمین انرژی پردازنده و نمایشگر پرچم‌دار جی ۷ استفاده کرده باشد؛ گوشی جدید شرکت کُره‌ای، احتمالاً از قابلیت شارژ سریع ۴.۰ کوالکام و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که پرچم‌دار آینده ال‌جی به رنگ مشکی، طلایی، آبی و سفید عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیویی مفهومی از ال‌ جی جی 7 با بریدگی بالای نمایشگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..